Skip to main content

Customer AcquisitionLaajuus (5 cr)

Code: LD00EH79

Credits

5 op

Objective

After completing the course, the student will be able to design and develop ways for the company to acquire new customers. The student will be able to engage existing customers and sell more to them.

Content

- Implementing specific marketing or customer programs
- Tracking and reporting results
- Utilizing e-business tools in customer acquisition
- Ethical marketing

Prerequisites

Marketing and Developing Marketing Communications or equivalent competences

Assessment criteria, satisfactory (1)

The student has achieved the course objectives fairly. The student will be able to identify, define and use the course subject area’s concepts and models. The student understands the criteria and principles of the expertise development.

Assessment criteria, good (3)

The student has achieved the course objectives well, even though the knowledge and skills need improvement on some areas. The student is able to define the course concepts and models and are able to justify the analysis. The student is able to apply his/her knowledge in leisure, study and work situations. The student understands the importance of expertise in the field of business and is able to analyze his/her own expertise.

Assessment criteria, excellent (5)

The student has achieved the objectives of the course with excellent marks. The student masters commendably the course subject area’s concepts and models. The student is able to make justified and fluent analysis and to present concrete development measures. The student is well prepared to apply his/her knowledge in leisure, study and work situations. The student is able to analyze the business sector expertise and the development of his/her own expertise.

Assessment criteria, approved/failed

The student has achieved the course objectives fairly. The student will be able to identify, define and use the course subject area’s concepts and models. The student understands the criteria and principles of the expertise development.

Enrollment

04.12.2023 - 07.01.2024

Timing

15.01.2024 - 24.05.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

1 op

RDI portion

2 op

Mode of delivery

80 % Contact teaching, 20 % Distance learning

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Economics and Business Administration
Teachers
  • John Greene
Teacher in charge

Anne Perkiö

Groups
  • LXD22S1_M1
    LXD22S1_M1

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen tapoja hankkia uusia asiakkaita. Opiskelija osaa sitouttaa nykyisiä asiakkaita sekä myydä näille lisää.

Content

- Konkreettisen markkinointi- tai asiakasohjelman toteuttaminen
-Tulosten seuranta ja raportointi
- Sähköisen liiketoiminnan työkalujen hyödyntäminen asiakashankinnassa
- Eettinen markkinointi

Location and time

Opetus englanniksi
Classroom as per the scheduling machine

Materials

Opetus englanniksi - OMA
Provided in OMA

Teaching methods

Opetus englanniksi
In-person lectures

Employer connections

Working on a real life advertising campaign
Google Certificates

Exam schedules

Ei Tentti
No exam

International connections

NA

Student workload

Opetus englanniksi
5 ECTS 135 hours
Breakdown presented in first class

Content scheduling

Opetus englanniksi
Timetable & content provided in OMA

Further information

NA

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment methods and criteria

Opetus englanniksi
0-5
Provided in OMA - First Lesson

Prerequisites

Markkinointi 5 op ja Markkinointiviestinnän kehittäminen 5 op tai vastaava osaaminen

Enrollment

04.12.2023 - 07.01.2024

Timing

15.01.2024 - 24.05.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

1 op

RDI portion

2 op

Mode of delivery

80 % Contact teaching, 20 % Distance learning

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Economics and Business Administration
Teachers
  • John Greene
Teacher in charge

Anne Perkiö

Groups
  • LXD22S1_M2
    LXD22S1_M2

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen tapoja hankkia uusia asiakkaita. Opiskelija osaa sitouttaa nykyisiä asiakkaita sekä myydä näille lisää.

Content

- Konkreettisen markkinointi- tai asiakasohjelman toteuttaminen
-Tulosten seuranta ja raportointi
- Sähköisen liiketoiminnan työkalujen hyödyntäminen asiakashankinnassa
- Eettinen markkinointi

Location and time

Opetus englanniksi
Classroom as per the scheduling machine

Materials

Opetus englanniksi - OMA
Provided in OMA

Teaching methods

Opetus englanniksi
In-person lectures

Employer connections

Working on a real life advertising campaign
Google Certificates

Exam schedules

Ei Tentti
No exam

International connections

NA

Student workload

Opetus englanniksi
5 ECTS 135 hours
Breakdown presented in first class

Content scheduling

Opetus englanniksi
Timetable & content provided in OMA

Further information

NA

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment methods and criteria

Opetus englanniksi
0-5
Provided in OMA - First Lesson

Prerequisites

Markkinointi 5 op ja Markkinointiviestinnän kehittäminen 5 op tai vastaava osaaminen

Enrollment

07.12.2022 - 08.01.2023

Timing

10.01.2023 - 02.05.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

2 op

RDI portion

1 op

Mode of delivery

60 % Contact teaching, 40 % Distance learning

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Economics and Business Administration
Teachers
  • John Greene
Teacher in charge

Anne Perkiö

Groups
  • LXD21S1_M1
    LXD21S1_M1

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen tapoja hankkia uusia asiakkaita. Opiskelija osaa sitouttaa nykyisiä asiakkaita sekä myydä näille lisää.

Content

- Konkreettisen markkinointi- tai asiakasohjelman toteuttaminen
-Tulosten seuranta ja raportointi
- Sähköisen liiketoiminnan työkalujen hyödyntäminen asiakashankinnassa
- Eettinen markkinointi

Location and time

Opetus englanniksi
Classroom as per the scheduling machine

Materials

Opetus englanniksi - OMA
Provided in OMA

Teaching methods

Opetus englanniksi
In-person lectures

Employer connections

Working on a real life advertising campaign
Google Certificates

Exam schedules

Ei Tentti
No exam

International connections

NA

Student workload

Opetus englanniksi
5 ECTS 135 hours
Breakdown presented in first class

Content scheduling

Opetus englanniksi
Timetable & content provided in OMA

Further information

NA

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment methods and criteria

Opetus englanniksi
0-5
Provided in OMA - First Lesson

Prerequisites

Markkinointi 5 op ja Markkinointiviestinnän kehittäminen 5 op tai vastaava osaaminen

Enrollment

07.12.2022 - 08.01.2023

Timing

10.01.2023 - 02.05.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

2 op

RDI portion

1 op

Mode of delivery

60 % Contact teaching, 40 % Distance learning

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Economics and Business Administration
Teachers
  • John Greene
Teacher in charge

Anne Perkiö

Groups
  • LXD21S1_M2
    LXD21S1_M2

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen tapoja hankkia uusia asiakkaita. Opiskelija osaa sitouttaa nykyisiä asiakkaita sekä myydä näille lisää.

Content

- Konkreettisen markkinointi- tai asiakasohjelman toteuttaminen
-Tulosten seuranta ja raportointi
- Sähköisen liiketoiminnan työkalujen hyödyntäminen asiakashankinnassa
- Eettinen markkinointi

Location and time

Opetus englanniksi
Classroom as per the scheduling machine

Materials

Opetus englanniksi - OMA
Provided in OMA

Teaching methods

Opetus englanniksi
In-person lectures

Employer connections

Working on a real life advertising campaign
Google Certificates

Exam schedules

Ei Tentti
No exam

International connections

NA

Student workload

Opetus englanniksi
5 ECTS 135 hours
Breakdown presented in first class

Content scheduling

Opetus englanniksi
Timetable & content provided in OMA

Further information

NA

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment methods and criteria

Opetus englanniksi
0-5
Provided in OMA - First Lesson

Prerequisites

Markkinointi 5 op ja Markkinointiviestinnän kehittäminen 5 op tai vastaava osaaminen

Enrollment

07.12.2021 - 09.01.2022

Timing

13.01.2022 - 15.05.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

1 op

RDI portion

1 op

Mode of delivery

80 % Contact teaching, 20 % Distance learning

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Economics and Business Administration
Teachers
  • John Greene
Teacher in charge

Anne Perkiö

Groups
  • LXD20S1_M1
    LXD20S1_M1

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen tapoja hankkia uusia asiakkaita. Opiskelija osaa sitouttaa nykyisiä asiakkaita sekä myydä näille lisää.

Content

- Konkreettisen markkinointi- tai asiakasohjelman toteuttaminen
-Tulosten seuranta ja raportointi
- Sähköisen liiketoiminnan työkalujen hyödyntäminen asiakashankinnassa
- Eettinen markkinointi

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Prerequisites

Markkinointi 5 op ja Markkinointiviestinnän kehittäminen 5 op tai vastaava osaaminen

Enrollment

07.12.2021 - 09.01.2022

Timing

13.01.2022 - 15.05.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Economics and Business Administration
Teachers
  • John Greene
Teacher in charge

Anne Perkiö

Groups
  • LXD20S1_M2
    LXD20S1_M2

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen tapoja hankkia uusia asiakkaita. Opiskelija osaa sitouttaa nykyisiä asiakkaita sekä myydä näille lisää.

Content

- Konkreettisen markkinointi- tai asiakasohjelman toteuttaminen
-Tulosten seuranta ja raportointi
- Sähköisen liiketoiminnan työkalujen hyödyntäminen asiakashankinnassa
- Eettinen markkinointi

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Prerequisites

Markkinointi 5 op ja Markkinointiviestinnän kehittäminen 5 op tai vastaava osaaminen