Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisen markkinoinnin tuotantomenetelmätLaajuus (5 op)

Tunnus: KM00ER96

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee digitaalisen markkinoinnin yleisimmät kanavat ja niiden erityispiirteet, sekä osaa hyödyntää sosiaalisen median työkaluja markkinoinnissa. Opiskelija ymmärtää kohdennetun mainonnan edut ja osaa hyödyntää tietoa suunnittelutyössään. Opiskelija tuntee mittaamisen ja seurannan mahdollisuudet digitaalisissa markkinointikanavissa

Sisältö

Opiskelija tuottaa opintojakson aikana digimarkkinointikampanjan, jossa tuotetaan mainoksia laajasti erilaisiin digitaalisiin mainosympäristöihin.

Esitietovaatimukset

Graafisen suunnittelun perusteiden hallinta.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee digitaalisen markkinoinnin yleisimmät kanavat ja sisällöntuotantannossa käytetyt tekniikat. Hän tuntee markkinoinnissa käytettyjä alustoja ja niiden ominaisuuksia, sekä osaa ottaa ne huomioon suunnittelutyössään.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tuntee digitaalisen markkinoinnin yleisimmät kanavat ja sisällöntuotantannossa käytettyjen tekniikoiden mahdollisuuksia. Hän ymmärtää markkinoinnissa käytettyjä alustoja ja niiden mahdollisuudet kohdentamisessa ja mittaamisessa, sekä osaa ottaa ne huomioon suunnittelutyössään.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija tuntee digitaalisen markkinoinnin yleisimmät kanavat, ymmärtää sisällöntuotantannossa käytettyjen tekniikoiden mahdollisuudet ja osaa valita sisällön näkökulmasta parhaan vaihtoehdon. Hän tuntee laajasti markkinoinnissa käytettyjä alustoja ja niiden mahdollisuudet kohdentamisessa ja mittaamisessa, sekä osaa ottaa ne huomioon ansiokkaasti suunnittelutyössään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija tuntee digitaalisen markkinoinnin yleisimmät kanavat ja sisällöntuotantannossa käytetyt tekniikat. Hän tuntee markkinoinnissa käytettyjä alustoja ja niiden ominaisuuksia, sekä osaa ottaa ne huomioon suunnittelutyössään.