Ohjelmoinnin syventävät opinnotLaajuus (5 op)
Tunnus: KX00ED40
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija tunnistaa XR-sovelluksissa yleisimmin käytettävät ohjelmointityökalut ja osaa valita näistä tarkoitukseensa sopivimman. Opiskelija osaa toteuttaa vaativia XR-sovelluksissa tarvittavia toiminnallisuuksia ohjelmointityökaluja käyttäen.
Sisältö
Opintojaksolla syvennetään Ohjelmointi-kurssilla hankittua ohjelmointiosaamista
- XR-sovelluksissa yleisimmin käytettävät ohjelmointityökalut
- pelimoottoreissa yleisimmin käytettävät ohjelmointityökalut
- vaativampien toiminnallisuuksien ohjelmointi
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee ohjelmoinnin perusteet sekä ohjelmoinnin työkaluja ja ympäristöjä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa ohjelmoida omia XR-sovelluksia käyttäen järkevästi ohjelmointityökaluja ja -ympäristöjä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa luoda laadukkaita omia XR-sovelluksia käyttäen ammattimaisesti ohjelmointityökaluja ja -ympäristöjä. Hän osaa vertailla erilaisia teknisiä ratkaisutapoja ja soveltaa niistä parhaiten sopivia omiin tarpeisiinsa.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee ohjelmoinnin perusteet sekä ohjelmoinnin työkaluja ja ympäristöjä.
Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 31.08.2024
Ajoitus
26.09.2024 - 11.10.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 18
Koulutus
- Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Turkka Loimisto
Vastuuopettaja
Turkka Loimisto
Ryhmät
-
KXE22S1XRXR Design
Tavoitteet
Opiskelija tunnistaa XR-sovelluksissa yleisimmin käytettävät ohjelmointityökalut ja osaa valita näistä tarkoitukseensa sopivimman. Opiskelija osaa toteuttaa vaativia XR-sovelluksissa tarvittavia toiminnallisuuksia ohjelmointityökaluja käyttäen.
Sisältö
Opintojaksolla syvennetään Ohjelmointi-kurssilla hankittua ohjelmointiosaamista
- XR-sovelluksissa yleisimmin käytettävät ohjelmointityökalut
- pelimoottoreissa yleisimmin käytettävät ohjelmointityökalut
- vaativampien toiminnallisuuksien ohjelmointi
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee ohjelmoinnin perusteet sekä ohjelmoinnin työkaluja ja ympäristöjä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa ohjelmoida omia XR-sovelluksia käyttäen järkevästi ohjelmointityökaluja ja -ympäristöjä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa luoda laadukkaita omia XR-sovelluksia käyttäen ammattimaisesti ohjelmointityökaluja ja -ympäristöjä. Hän osaa vertailla erilaisia teknisiä ratkaisutapoja ja soveltaa niistä parhaiten sopivia omiin tarpeisiinsa.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee ohjelmoinnin perusteet sekä ohjelmoinnin työkaluja ja ympäristöjä.
Ilmoittautumisaika
02.05.2023 - 27.08.2023
Ajoitus
28.09.2023 - 13.10.2023
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Turkka Loimisto
Vastuuopettaja
Turkka Loimisto
Ryhmät
-
KXE21S1XRXR Design
Tavoitteet
Opiskelija tunnistaa XR-sovelluksissa yleisimmin käytettävät ohjelmointityökalut ja osaa valita näistä tarkoitukseensa sopivimman. Opiskelija osaa toteuttaa vaativia XR-sovelluksissa tarvittavia toiminnallisuuksia ohjelmointityökaluja käyttäen.
Sisältö
Opintojaksolla syvennetään Ohjelmointi-kurssilla hankittua ohjelmointiosaamista
- XR-sovelluksissa yleisimmin käytettävät ohjelmointityökalut
- pelimoottoreissa yleisimmin käytettävät ohjelmointityökalut
- vaativampien toiminnallisuuksien ohjelmointi
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee ohjelmoinnin perusteet sekä ohjelmoinnin työkaluja ja ympäristöjä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa ohjelmoida omia XR-sovelluksia käyttäen järkevästi ohjelmointityökaluja ja -ympäristöjä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa luoda laadukkaita omia XR-sovelluksia käyttäen ammattimaisesti ohjelmointityökaluja ja -ympäristöjä. Hän osaa vertailla erilaisia teknisiä ratkaisutapoja ja soveltaa niistä parhaiten sopivia omiin tarpeisiinsa.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee ohjelmoinnin perusteet sekä ohjelmoinnin työkaluja ja ympäristöjä.
Ilmoittautumisaika
02.05.2022 - 04.09.2022
Ajoitus
29.09.2022 - 14.10.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Turkka Loimisto
Vastuuopettaja
Turkka Loimisto
Ryhmät
-
KXE20S1XRXR Design
Tavoitteet
Opiskelija tunnistaa XR-sovelluksissa yleisimmin käytettävät ohjelmointityökalut ja osaa valita näistä tarkoitukseensa sopivimman. Opiskelija osaa toteuttaa vaativia XR-sovelluksissa tarvittavia toiminnallisuuksia ohjelmointityökaluja käyttäen.
Sisältö
Opintojaksolla syvennetään Ohjelmointi-kurssilla hankittua ohjelmointiosaamista
- XR-sovelluksissa yleisimmin käytettävät ohjelmointityökalut
- pelimoottoreissa yleisimmin käytettävät ohjelmointityökalut
- vaativampien toiminnallisuuksien ohjelmointi
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee ohjelmoinnin perusteet sekä ohjelmoinnin työkaluja ja ympäristöjä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa ohjelmoida omia XR-sovelluksia käyttäen järkevästi ohjelmointityökaluja ja -ympäristöjä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa luoda laadukkaita omia XR-sovelluksia käyttäen ammattimaisesti ohjelmointityökaluja ja -ympäristöjä. Hän osaa vertailla erilaisia teknisiä ratkaisutapoja ja soveltaa niistä parhaiten sopivia omiin tarpeisiinsa.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee ohjelmoinnin perusteet sekä ohjelmoinnin työkaluja ja ympäristöjä.