Siirry suoraan sisältöön

Ohjelmoinnin syventävät opinnot (5 op)

Toteutuksen tunnus: KX00ED40-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 31.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
26.09.2024 - 11.10.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2019-2024) Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135 D
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 18
Koulutus
Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettajat
Turkka Loimisto
Vastuuopettaja
Turkka Loimisto
Ryhmät
KXE22S1XR
XR Design
Opintojakso
KX00ED40

Toteutuksella on 12 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 76 t 0 min.

Aika Aihe Tila
To 26.09.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmoinnin syventävät opinnot KX00ED40-3003
AR455 Digitila Scale
Pe 27.09.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmoinnin syventävät opinnot KX00ED40-3003
AR455 Digitila Scale
Ma 30.09.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmoinnin syventävät opinnot KX00ED40-3003
AR455 Digitila Scale
Ti 01.10.2024 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
Ohjelmoinnin syventävät opinnot KX00ED40-3003
AR455 Digitila Scale
Ke 02.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmoinnin syventävät opinnot KX00ED40-3003
AR455 Digitila Scale
To 03.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmoinnin syventävät opinnot KX00ED40-3003
AR455 Digitila Scale
Pe 04.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmoinnin syventävät opinnot KX00ED40-3003
AR455 Digitila Scale
Ma 07.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmoinnin syventävät opinnot KX00ED40-3003
AR455 Digitila Scale
Ti 08.10.2024 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
Ohjelmoinnin syventävät opinnot KX00ED40-3003
AR455 Digitila Scale
Ke 09.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmoinnin syventävät opinnot KX00ED40-3003
AR455 Digitila Scale
To 10.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmoinnin syventävät opinnot KX00ED40-3003
AR455 Digitila Scale
Pe 11.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmoinnin syventävät opinnot KX00ED40-3003
AR455 Digitila Scale
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija tunnistaa XR-sovelluksissa yleisimmin käytettävät ohjelmointityökalut ja osaa valita näistä tarkoitukseensa sopivimman. Opiskelija osaa toteuttaa vaativia XR-sovelluksissa tarvittavia toiminnallisuuksia ohjelmointityökaluja käyttäen.

Sisältö

Opintojaksolla syvennetään Ohjelmointi-kurssilla hankittua ohjelmointiosaamista

- XR-sovelluksissa yleisimmin käytettävät ohjelmointityökalut
- pelimoottoreissa yleisimmin käytettävät ohjelmointityökalut
- vaativampien toiminnallisuuksien ohjelmointi

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee ohjelmoinnin perusteet sekä ohjelmoinnin työkaluja ja ympäristöjä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa ohjelmoida omia XR-sovelluksia käyttäen järkevästi ohjelmointityökaluja ja -ympäristöjä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa luoda laadukkaita omia XR-sovelluksia käyttäen ammattimaisesti ohjelmointityökaluja ja -ympäristöjä. Hän osaa vertailla erilaisia teknisiä ratkaisutapoja ja soveltaa niistä parhaiten sopivia omiin tarpeisiinsa.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija tuntee ohjelmoinnin perusteet sekä ohjelmoinnin työkaluja ja ympäristöjä.

Siirry alkuun