Strateginen brändijohtaminenLaajuus (5 op)
Tunnus: KO00EH74
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson jälkeen opiskelija:
• laajentaa ammatillista osaamistaan strategiseen brändijohtamiseen ja esimiestyötaitoihin.
• ymmärtää informaatiotekniikan ja yrityksen tietojärjestelmien merkityksen työssään sekä työyhteisön toimivuuden ja työhyvinvoinnin merkityksen brändin menestymisessä.
• osaa tehdä ratkaisuja ottaen huomioon yksilön, yrityksen sekä brändin näkökulmat.
Sisältö
• Strategisen ajattelun lähtökohdat
• Toimintaympäristön strateginen seuranta: megatrendit, brändin asemointi kilpailijoihin ja asiakkaisiin nähden, yrityksen tietojärjestelmän tuottaman informaation hyödyntäminen
• Brändin strateginen hallinta: visuaalinen näkökulma
• Strateginen johtaminen: yrityksen sisäinen brändäys
• Brändin strateginen näkyvyys ja verkkokauppa: brändin verkkoympäristön hallinta
• Työyhteisön toiminta ja työhyvinvointi
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
• Opiskelija on osittain saavuttanut opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut tyydyttävästi soveltaa tietoa ja käyttää kirjallisuutta oppimistehtävissään.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
• Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut hyvin hankkia ja soveltaa tietoa ja käyttää sitä oppimistehtävissään.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
• Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut erinomaisesti hankkia ja soveltaa tietoa ja käyttää sitä oppimistehtävissään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
• Opiskelija on osittain saavuttanut opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut tyydyttävästi hankkia ja soveltaa tietoa oppimistehtävissään.