Siirry suoraan sisältöön

Strateginen brändijohtaminenLaajuus (5 op)

Tunnus: KO00EH74

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson jälkeen opiskelija:
• laajentaa ammatillista osaamistaan strategiseen brändijohtamiseen ja esimiestyötaitoihin.
• ymmärtää informaatiotekniikan ja yrityksen tietojärjestelmien merkityksen työssään sekä työyhteisön toimivuuden ja työhyvinvoinnin merkityksen brändin menestymisessä.
• osaa tehdä ratkaisuja ottaen huomioon yksilön, yrityksen sekä brändin näkökulmat.

Sisältö

• Strategisen ajattelun lähtökohdat
• Toimintaympäristön strateginen seuranta: megatrendit, brändin asemointi kilpailijoihin ja asiakkaisiin nähden, yrityksen tietojärjestelmän tuottaman informaation hyödyntäminen
• Brändin strateginen hallinta: visuaalinen näkökulma
• Strateginen johtaminen: yrityksen sisäinen brändäys
• Brändin strateginen näkyvyys ja verkkokauppa: brändin verkkoympäristön hallinta
• Työyhteisön toiminta ja työhyvinvointi

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

• Opiskelija on osittain saavuttanut opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut tyydyttävästi soveltaa tietoa ja käyttää kirjallisuutta oppimistehtävissään.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

• Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut hyvin hankkia ja soveltaa tietoa ja käyttää sitä oppimistehtävissään.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

• Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut erinomaisesti hankkia ja soveltaa tietoa ja käyttää sitä oppimistehtävissään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

• Opiskelija on osittain saavuttanut opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut tyydyttävästi hankkia ja soveltaa tietoa oppimistehtävissään.