Digitaalisen myynnin ja verkkokaupan mahdollisuudet (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-10056-SAL011AS2A-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.06.2025 - 10.10.2025
-
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ilmoittaudu toteutukselle OMAssa
- Ajoitus
- 20.10.2025 - 12.12.2025
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähi- ja etäopetus
- Korkeakoulu
- Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 40
- Opintojakso
- C-10056-SAL011AS2A
Oppimateriaalit
Keronen, Kati (2013) : Johdata asiakkaasi verkkoon : opas koukuttavan sisältöstrategian luomiseen Mattinen, Mikko (2020) : Mistä kasvua? : opas digiajan johtajalle Molenaar, Cor (2013) : The end of Shops: Social buying and the battle for the customer McIntyre, Charles; Melewar, T.C. & Charles, Dennis: (2016): Multi-channel marketing, branding and retail design: new challenges and opportunities Lahtinen, Tero (2013) : Verkkokaupan käsikirja Ruokonen, Mika (2016) : Biteistä bisnestä! – Digitaalisen liiketoiminnan käsikirja Muu erikseen ilmoitettava kirjallisuus ja lähdemateriaali
Arviointiasteikko
H-5
Suoritustavat
Virtuaalitoteutus, jonka opiskelija voi suorittaa oman aikataulunsa mukaan periodin aikana
Suoritustavat
Opintojakson tavoitteena on kasvattaa opiskelijoiden ymmärrystä digitaalisen myynnin ja verkkokaupan tarjoamista mahdollisuuksista sekä edistää tulevaisuuden uramahdollisuuksia vauhdilla kasvavalla ja nopeasti kehittyvällä alalla. Laajasti ymmärrettynä Digitaalinen kaupankäynti kattaa myynnin ja kaupan eri muotoja digitaalisilla alustoilla. Sen mahdollisuuksia voidaan hyödyntää liiketoiminnan kehittämisessä. Kehittämistyössä korostuu asiakasymmärrys sekä eri asiakashankinnan keinojen tehokas ja asiakaslähtöinen hyödyntäminen.