Siirry suoraan sisältöön

Peliliiketoiminta (5 op)

Toteutuksen tunnus: TX00CR52-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2019 - 15.03.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
16.03.2020 - 10.05.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2019-2024) ICT ja tuotantotalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 40
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan tutkinto-ohjelma
Opettajat
tivi virtuaali::mediatekniikka
Ryhmät
TVT17-PE
Pelisovellukset
Opintojakso
TX00CR52
Toteutukselle TX00CR52-3005 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Peliliiketoiminnan opinnot suoritettuaan opiskelija tuntee pelialan ja -liiketoiminnan keskeisimmät periaatteet, tunnistaa liiketoiminnan ja asiakkuuksien kehittämisen työvälineitä ja osaa soveltaa oppimaansa käytäntöön. Opiskelija osaa pelikehittämisen perusteet ja osaa tuottaa ja konseptoida pelejä sekä kehittää erilaisia ansaintamalleja pelimarkkinoille.

Sisältö

- Peliala liiketoimintana
- Pelialan ansaintamallit
- Pelialan asiakkuuksien kehittäminen
- Pelikehittäminen, -konseptointi ja -tuottaminen

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen tieto- ja viestintätekniikan alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida tieto- ja vietsintätekniiikan alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Siirry alkuun