Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestintä (5 op)

Toteutuksen tunnus: LX00CP33-3010

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.05.2019 - 30.09.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.10.2019 - 13.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2019-2024) Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettajat
Antti Leino
Vastuuopettaja
Antti Leino
Ryhmät
LXD18S2
Liiketalouden tutkinto-ohjelma ilta
Opintojakso
LX00CP33
Toteutukselle LX00CP33-3010 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella, kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintästrategiaa.

Sisältö

- markkinointiviestintästrategian suunnittelu, kehittäminen ja jalkautus
- markkinointiviestinnän keinot, suunnittelu, toteutus ja ostaminen
monikanavaympäristössä
- argumentointi- ja vaikuttamistaidot
- markkinointiviestinnän mittaus ja seuranta
- opintojakso voidaan toteuttaa sekä suomen että englannin kielellä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa
asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Esitietovaatimukset

Liiketalouden perusopinto Markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot

Siirry alkuun