Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin suunnittelu, työkalut ja analytiikka (5 op)

Toteutuksen tunnus: L000DA29-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.05.2019 - 11.08.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
27.08.2019 - 31.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 35
Koulutus
Master's Degree Programme in Business Informatics (Yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja hallinnon ala)
Master's Degree Programme in Business Informatics (Tekniikan ja liikenteen ala)
Opettajat
Pia Hellman
Vastuuopettaja
Pia Hellman
Opintojakso
L000DA29
Toteutukselle L000DA29-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää asiakassuhteiden ja asiakas- polkujen merkityksen kilpailuedun tavoittelussa; tuntee yrityksen markkinoinnin prosessit; osaa kehittää, suunnitella ja toteuttaa yrityksen asiakashankinta-, myynti- ja palveluprosesseja; tuntee erilaisia markkinoinnin työkaluja ja järjestelmiä; osaa mitata ja seurata markkinoinnin toimenpiteiden vaikutusta ns. omnichannel ympäristössä.

Sisältö

Markkinoinnin prosessit; Omnichannel markkinointi; Markkinoinnin työkalut ja järjestelmät; Mittaus, seuranta ja markkinoinnin automatisointi

Työmuodot

HubSpot sertifikaatit
Luennot, kirjallisuus, videot, keskustelut ja caset
Projektityö tiimeissä joka perustuu markkinoinnin kehittämissuunnitelmaan
Vierailija/yritysvierailu

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Luentomateriaalit Omassa
HubSpot Academy sisällöt
Chaffey & Smith: Digital Marketing Excellence: Planning, Optimizing and Integrating Online Marketing, Routledge 2017, 5th ed.

Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat

ei ole

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

vierailu/vierailija

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

ei ole

Kansainväliset yhteydet

ei ole

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Luennot 20 hours
Sertifikaatit ja projektityö 110 tuntia

Lisätietoja opiskelijoille

Kurssi antaa hyvät perusteet niille jotka tarvitsevat digitaalisen markkinoinnin ja myynnin osaamista omassa työssä ja/tai opinnäytetyössään.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

HubSpot sertifikaatit
Projektityö

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit arvosanalle 1 tyydyttävä

Opiskelija on suorittanut opintojakson oppimistehtävät ja osoittanut niissä hallitsevansa opintojakson perussisällön. Soveltamisessa työelämän tilanteisiin ja/tai osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa.

Arviointikriteerit arvosanalle 3 hyvä

Opiskelija on suoriutunut opintojakson tehtävistä kokonaisuutena hyvin. Hän on ollut aktiivinen oppija yksilönä ja tiimissä. Opiskelija on osoittanut kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä hankkimansa tiedon ja käytänteiden soveltamiskykyä työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä.

Arviointikriteerit arvosanalle 5 kiitettävä

Opiskelija on suorittanut kaikki opintojakson osiot kiitettävästi. Hän on osoittanut mielenkiintoa ja motivaatiota oppia yksilönä ja tiimissä, ja hän on jakanut osaamistaan toisille. Opiskelija hallitsee opintosisällön ja soveltaa kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä oppimaansa taitavasti työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä.

Arviointikriteerit arvosanalle hyväksytty

Opiskelija on suorittanut opintojakson oppimistehtävät ja osoittanut niissä hallitsevansa opintojakson perussisällön. Soveltamisessa työelämän tilanteisiin ja/tai osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa.

Siirry alkuun