Kokeellinen suunnittelu (10 op)
Toteutuksen tunnus: KM00EI72-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.05.2022 - 04.09.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 25.10.2022 - 15.12.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Hämeentie 135 D
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 23
- Koulutus
- Muotoilun tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Tero Marin
- Vastuuopettaja
- Tero Marin
- Ryhmät
-
KXE21S1DMDigitaalinen muotoilu
- Opintojakso
- KM00EI72
Oppimateriaalit
Opiskelijalla tulee olla kurssilla oma kannettava tietokone ja perusosaaminen kuvankäsittelystä jollain kuvankäsittelyohjelmalla.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 op on 27 h opiskelijan työtä.
Opetusmenetelmät
Lähiopetus.
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee kokeellisen suunnittelun perusteita ja hahmottaa digitaalisen muotoilun kentän myös kaupallisen kentän ulkopuolella. Opiskelija tuntee luovia menetelmiä. Hän osaa toimia kokeellisessa projektissa tai tuotannossa osana suunnittelutiimiä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää kokeellisen suunnittelun perusteet. Hän hahmottaa digitaalisen muotoilun kentän myös kaupallisen kentän ulkopuolella ja ymmärtää kokeellisen toiminnan merkityksen tulevaisuuden muotoilulle. Opiskelija hallitsee erilaisia luovia menetelmiä. Hän toimii oma-aloitteisesti ja luovasti kokeellisessa projektissa tai tuotannossa osana suunnittelutiimiä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija hallitsee monipuolisesti kokeellisen suunnittelun perusteet. Hän ymmärtää ja tuntee hyvin digitaalisen muotoilun kentän myös kaupallisen kentän ulkopuolella ja osaa reflektoida analyyttisesti ja kriittisesti kokeellisen toiminnan merkitystä tulevaisuuden muotoilulle. Opiskelija osaa soveltaa erilaisia luovia menetelmiä. Hän toimii itseohjautuvasti, yhteistyökykyisesti ja ennakkoluulottomasti kokeellisessa projektissa tai tuotannossa osana suunnittelutiimiä.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee kokeellisen suunnittelun perusteita ja hahmottaa digitaalisen muotoilun kentän myös kaupallisen kentän ulkopuolella. Opiskelija tuntee luovia menetelmiä. Hän osaa toimia kokeellisessa projektissa tai tuotannossa osana suunnittelutiimiä.