Kehittämisprojekti (15 op)
Toteutuksen tunnus: KM00BL82-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.05.2019 - 25.10.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 22.08.2019 - 18.12.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 15 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Elokuvan ja television tutkinto-ohjelma
Tavoitteet
Opiskelija osaa toimia ammattimaisesti työelämälähtöisessä projektissa.
Sisältö
Opiskelija osoittaa ammatillista osaamistaan ja yhteistyö- ja ongelmanratkaisutaitojaan laajassa projektityössä.
Työmuodot
luennot
ryhmätyöskentely
projektioppiminen
oppimistehtävät
Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat
Osittainen hyväksiluku mahdollinen työelämäosaamisen tai aiempien opintojen perusteella.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Kurssi tehdään yhteistyössä Designmuseon kanssa.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä
Kansainväliset yhteydet
-
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija kuormituslaskelma (27h/op):
Kontakti: noin 80h kontaktiopetusta
Projekti: noin 250h Projektityötä (esituotanto+projekti)
Noin 20h tuotantokokouksia ja palautteita.
Tehtävät: noin 55h kehittämistehtävä
Tentti: - ei tenttiä
Sisällön jaksotus
Projektityö jaksottuu aikavälille n. 22.10.- 17.12. 2019
Ajankäytöstä sovitaan opiskelijaryhmän ja ohjaavien opettajien kanssa
VKO 43
Projektin aloitus
VKO 44 - 45
Käsikirjoitukset
VKO 46
Tuotannon valmistelut
VKO 47 - 48
Kuvaukset
VKO 49 - 50
Jälkituotanto
VKO 51
Katselu ja purku
Lisätietoja opiskelijoille
Opiskelijat työskentelevät yhteistyössä asiakkaan kanssa ja suunnittelevat sisällön.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
läsnäolo
aktiivisuus
itsearvio
vertaisarvio
toimitustyöskentelyn jatkuva arviointi
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit arvosanalle 1 tyydyttävä
Osallistuminen opetukseen. Tehtävien tekeminen. Puutteita tehtävissä.
Arviointikriteerit arvosanalle 3 hyvä
Aktiivinen osallistuminen opetukseen. Kyky soveltaa opittua.
Arviointikriteerit arvosanalle 5 kiitettävä
Aktiivinen osallistuminen opetukseen. Kyky soveltaa opittua ja reflektoida sitä. Tehtävien kehittämislähtöinen suorittaminen. Uuden tiedon tuottaminen opetukseen.