Skip to main content

Advanced Professional Project (10 ECTS)

Code: KI00CM71-3003

General information


Enrollment
09.09.2019 - 17.01.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.01.2020 - 30.04.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 ECTS
RDI portion
10 ECTS
Mode of delivery
On-campus
Campus
Hämeentie 135 D
Teaching languages
Finnish
Seats
1 - 12
Degree programmes
Conservation
Teachers
Tannar Ruuben
Kirsi Perkiömäki
Teacher in charge
Tannar Ruuben
Course
KI00CM71
No reservations found for implementation KI00CM71-3003!

Materials

Ohjaavan lehtorin (lehtoreiden) osoittama ja itsenäisesti koottu kirjallisuus ja referenssimateriaalit

Employer connections

Projektin kohteena on työelämän kautta saatu teos / esine (työelämän edustajan kanssa tehty sopimus) mihin syventävä ammatillinen projekti kohdistuu ja mitä tutkitaan soveltuvin menetelmin.

Exam schedules

Ei tenttiä

Completion alternatives

Ei valinnaista suoritustapaa

Student workload

Opiskelijan ajankäyttö on 40 tuntia viikossa. Ohjaus on sovittava etukäteen lehtorin(lehtoreiden) kanssa ja ohjausajat sekä tulokset kirjataan projektin edistymisraporttiin

Teaching methods

Opiskelija toteuttaa itsenäisesti suunnittelemansa ja hyväksytyn projektin, joka liittyy oleellisena osana opinnäytetyöhön. Tarvittaessa käytetään koulutusohjelman lehtoreiden ohjausta. Projektin tavoitteena on kehittää ja osoittaa opiskelijan valmiuksia soveltaa tietojaan ja taitojaan ammattiopintoihin liittyvässä käytännön asiantuntijatehtävässä.

Opinnäytetyöhön liittyvä projekti jonka aikana toteutetaan materiaalianalyysit, valokuvaus ( mm röntgen) ja muut tutkimusosiot

Further information

The project is a substantial part of the thesis work.

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

The student has reached a satisfactory level on the project assignments.
The student's capacity to formulate relevant problems associated with wholeness is limited. The reasoning is weak and the student has many gaps in his/her knowledge. Student has not given enough attention to the subject and the result of the project is unsatisfactory.

Assessment criteria, good (3)

The student has reached a good level on the project assignments.
The student is able to understand the basic topics of the project. The reasoning is valid and the student has no gaps in his/her knowledge. The student is able to master the conservation and/or research process.

Assessment criteria, excellent (5)

The student has fullfilled the objectives of the project fully. The student has reached an excellent level in her/his assignments.
The student masters the topics and the process of the advanced professional project and its prerequisites, and is able to apply theoretical studies to practical work. The reasoning is professional and the student can validate the causes and effects of his/her choices.
Student masters the overall of subject in both theory and practice.

Assessment criteria, approved/failed

The student has reached a satisfactory level on the project assignments.
The student's capacity to formulate relevant problems associated with wholeness is limited. The reasoning is weak and the student has many gaps in his/her knowledge. Student has not given enough attention to the subject and the result of the project is unsatisfactory.

Go back to top of page