Siirry suoraan sisältöön

Peliohjelmoinnin jatkokurssi / KESÄ 2025 (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-10118-CO00FQ65-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
17.03.2025 - 18.05.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.06.2025 - 31.12.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Korkeakoulu
Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu (Xamk), E-kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
15 - 50
Opintojakso
C-10118-CO00FQ65
Toteutukselle C-10118-CO00FQ65-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opintojakson tavoitteena on tutustua peliohjelmointiin edistyneimpiin aiheisiin Unity-pelimoottorin avulla. Tällaisia aiheita ovat mm. pelillistäminen, monipelit ja mobiilipelit.

Sisältö

• Tarvittaessa Unity-pelimoottorin ja C#-ohjelmointikielen kertausta • Tarvittaessa 2D- ja 3D-peliohjelmoinnin kertausta Unity-pelimoottorilla • Pelillistämisen idea ja käytännön esimerkkejä • Monipelien perusidea Unity-pelimoottorilla • Mobiilipelien perusidea Unity-pelimoottorilla Android-ympäristöön • Mahdollisia muita aiheita

Työmuodot

Tämä on CampusOnline-toteutus, eikä ole tarkoitettu Xamkin tutkinto-opiskelijoille. • Opiskelija voi edetä itsenäisesti täysin omaan tahtiinsa. Opintojakso on suoritettu, kun vaaditut tehtävät on hyväksytysti suoritettu ja palautettu opintojakson Learn-alustalle. • Opintojakso ei sisällä mitään aikaan tai paikkaan sidottuja elementtejä. • Kaikki tarvittava materiaali (oppikirja ja videot), ohjeistus ja tehtävät löytyvät opintojakson Learn-alustalta.

Oppimateriaalit

Opintojako perustuu opettajan tekemään kirjalliseen materiaaliin, sekä opetusvideoihin. Ulkopuolista materiaalia ei välttämättä tarvita.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Ei

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

• Opiskelija voi edetä itsenäisesti täysin omaan tahtiinsa. Opintojakso on suoritettu, kun vaaditut tehtävät on hyväksytysti suoritettu ja palautettu opintojakson Learn-alustalle. • Opintojakso ei sisällä mitään aikaan tai paikkaan sidottuja elementtejä. • Kaikki tarvittava materiaali (oppikirja ja videot), ohjeistus ja tehtävät löytyvät opintojakson Learn-alustalta.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

• Opintojakson suoritus perustuu hyväksytysti tehtyihin ohjelmointitehtäviin, joita opiskelija voi tehdä ja palauttaa täysin omaan tahtiinsa. Ohjelmointitehtäviä on kolme kappaletta. • Opintojako on suoritettu, kun kaikki tehtävät on hyväksytysti palautettu opintojakson Learn-alustalle. • Opintojakso ei sisällä tenttiä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 opintopistettä vastaa n. 135 tuntia opiskelijan työtä.

Lisätietoja opiskelijoille

Tämä on CampusOnline-toteutus, eikä ole tarkoitettu Xamkin tutkinto-opiskelijoille.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Siirry alkuun