Hyvinvointipalvelujen myynti ja sisältömarkkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-10118-CO00FQ00-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 04.11.2024 - 06.01.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 21.01.2025 - 31.07.2025
- Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähi- ja etäopetus
- Korkeakoulu
- Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu (Xamk), E-kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 15 - 200
- Opintojakso
- C-10118-CO00FQ00
Oppimateriaalit
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian • Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019 • Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Kaikki 3 tenttiä ovat auki koko opintojakson toteuttamisen ajan eli opiskelija pystyy itsenäisesti tekemään tentit haluamassaan aikataulussa opintojakson toteutusajan puitteissa. Opiskelija voi myös tehdä tentit haluamassaan järjestyksessä.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi perustuu 3 tenttiin, joiden pistemäärä määrittää arvosanan.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
133h itsenäistä verkkotyöskentelyä
Sisällön jaksotus
1. Hyvinvointipalvelujen johtaminen 2. Hyvinvointipalvelujen myynti ja markkinointi 3. Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen
Opetusmenetelmät
Tämä on CampusOnline-toteutus, eikä ole tarkoitettu Xamkin tutkinto-opiskelijoille. Itsenäistä opiskelua, ei ryhmätöitä.
Arviointiasteikko
1-5