Skip to main content

Virtual and gamification methods in the service business (2 ECTS)

Code: C-10118-CO00FP95-3001

General information


Enrollment
04.11.2024 - 06.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
21.01.2025 - 30.04.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
2 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
South-Eastern Finland University of Applied Sciences (Xamk), E-kampus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 200
No reservations found for implementation C-10118-CO00FP95-3001!

Materials

Opettajan koostama sähköinen materiaali Learn-oppimisympäristössä. Lisäksi opiskelijan tulee etsiä itsenäisesti eri tietolähteitä opiskeltavaan aiheeseen liittyen.

Exam schedules

Opintojakson eri teemat ja hyväksyttyyn suoritukseen vaadittavat tehtävät 1. Virtuaalinen perehdyttäminen - Osiossa suoritettava tentti ja virtuaalinen tehtävä. 2. Pelillisyys perehdyttämisessä - Osion suorituksena on oma suunnitelma virtuaalisesta perehdyttämisestä.

Evaluation methods and criteria

Hyväksytty/Hylätty

Student workload

1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä, eli työmäärä tällä opintojaksolla on 54 tuntia.

Content scheduling

Opintojakso on jaettu kahteen teemaan • Virtuaalinen perehdyttäminen (1 op) • Pelillisyys perehdyttämisessä (1 op) Voit edetä opintojaksolla oman aikataulusi mukaisesti. Opintojaksolla ei ole ryhmätöitä eikä aikaan sidottuja luentoja.

Teaching methods

This course is for CampusOnline-students, not for Xamk degree students.

Evaluation scale

1-5

Go back to top of page