Virtual and gamification methods in the service business (2 ECTS)
Code: C-10118-CO00FP95-3001
General information
- Enrollment
- 04.11.2024 - 06.01.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 21.01.2025 - 30.04.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 ECTS
- Mode of delivery
- On-campus and online
- Institution
- South-Eastern Finland University of Applied Sciences (Xamk), E-kampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 200
- Course
- C-10118-CO00FP95
Materials
Opettajan koostama sähköinen materiaali Learn-oppimisympäristössä. Lisäksi opiskelijan tulee etsiä itsenäisesti eri tietolähteitä opiskeltavaan aiheeseen liittyen.
Exam schedules
Opintojakson eri teemat ja hyväksyttyyn suoritukseen vaadittavat tehtävät 1. Virtuaalinen perehdyttäminen - Osiossa suoritettava tentti ja virtuaalinen tehtävä. 2. Pelillisyys perehdyttämisessä - Osion suorituksena on oma suunnitelma virtuaalisesta perehdyttämisestä.
Evaluation methods and criteria
Hyväksytty/Hylätty
Student workload
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä, eli työmäärä tällä opintojaksolla on 54 tuntia.
Content scheduling
Opintojakso on jaettu kahteen teemaan • Virtuaalinen perehdyttäminen (1 op) • Pelillisyys perehdyttämisessä (1 op) Voit edetä opintojaksolla oman aikataulusi mukaisesti. Opintojaksolla ei ole ryhmätöitä eikä aikaan sidottuja luentoja.
Teaching methods
This course is for CampusOnline-students, not for Xamk degree students.
Evaluation scale
1-5