Skip to main content

Applications and Digital Tools for Business Communications (5 ECTS)

Code: C-10056-ICB011AS3A-3005

General information


Enrollment
03.06.2024 - 16.08.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
19.08.2024 - 11.10.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
Haaga-Helia University of Applied Sciences, Pasilan toimipiste
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 10
No reservations found for implementation C-10056-ICB011AS3A-3005!

Materials

Moodlessa

Employer connections

Kaikki oppimistehtävät ovat työelämälähtöisiä

Exam schedules

Ei tenttejä, näyttö annetaan oppimistehtävillä

Student workload

Liikekirje & video portfoliosta

Content scheduling

Viikko 1: Word: asiakirjastandardi Viikko 2: Outlook: liikekirje Viikko 3: Forms: lomake, Teams-jatko, SharePoint Viikko 4: SharePoint Viikko 5: SharePoint: yrityssivusto Viikko 6: SharePoint: yrityssivusto vertaisarviointi Viikko 7: PowerPoint, Kaltura: video yrityssivustosta Viikko 8: Palaute & itsereflektio

Teaching methods

CONTACT BLENDED Opetus kontaktiopetuksena, oppimistehtävien teko virtuaalisesti Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu Tradenomi-tutkinnon opiskelijoille. Tämä tarkoittaa, että alakohtaisuus on otettu huomioon materiaalien ja harjoitusten sisällöissä. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.

Further information

Tehtävien painotettu keskiarvo asteikolla 1 - 5 - Liikekirje: opettaja arvioi, 33 % loppuarvosanasta - Yrityssivusto: vertaisarviointi - Video yrityssivustosta: opettaja arvioi, 67 % loppuarvosanasta

Evaluation scale

H-5

Methods of completion

CONTACT/ONLINE BLENDED, NÄYTTÖTEHTÄVÄ: Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi 1) kirjoittamallasi asiakirjastandardia noudattavalla liikekirjeellä ja 2) videolla, jossa esittelet SharePointilla luomasi yrityssivuston, jolta löytyy monipuolinen Forms-kyselylomake sekä minimissään kolme alisivua.

Methods of completion

Yritysviestintä on keskeinen osa organisaation menestystä, sillä se auttaa rakentamaan luottamusta ja suhteita sidosryhmiin, vähentämään riskejä ja tukemaan organisaation tavoitteita. Tavoitteena on varmistaa, että organisaation viestintä on saavutettavaa, yhdenmukaista, strategista ja vastaa organisaation arvoja ja brändiä. Tämän päivän liiketoimintaa tehdessä läpinäkyvyys ja vuorovaikutteisuus ovat avainasemassa. Sosiaalisen median luoma viestinnän kulttuurimuutos vaikuttaa vahvasti myös yritysviestinnän odotuksiin. Onko organisaatiosi yritysviestintä kunnossa? Tavoittaako se kohteesi? Edistääkö se toimintaasi? Tällä kurssilla harjoittelemme liiikeviestintää sekä yrityssivuston ja videon tekoa.

Go back to top of page