Markkinointia käytännössä (verkko) (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-02631-KUVI1-3016
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.05.2026 - 31.05.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 01.06.2026 - 31.07.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Korkeakoulu
- Humanistinen ammattikorkeakoulu, Paikkaan sitomaton
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 1 - 50
- Opintojakso
- C-02631-KUVI1
Toteutukselle C-02631-KUVI1-3016 ei löytynyt varauksia!
Tavoitteet
Opiskelija - Tuntee markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää, kuinka niitä käytetään. - Ymmärtää ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat. - Osaa laatia markkinointisuunnitelman ja ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteen. - Osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia.
Sisältö
Markkinoinnin lähtökohdat: - markkinointikanavat - markkinoinnin suunnittelu - kv-markkinointi - markkinoinnin etiikka - digitaalinen ja some-markkinointi - markkinointiprojekti.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Kirjallisuus Artikkelit Blogit Videot Podcastit
Arviointiasteikko
0-5