Markkinointia käytännössä (verkko) (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-02631-KUVI1-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2024 - 23.05.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.06.2025 - 31.07.2025
- Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Korkeakoulu
- Humanistinen ammattikorkeakoulu, Paikkaan sitomaton
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 50
- Opintojakso
- C-02631-KUVI1
Tavoitteet
Opiskelija - Tuntee markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää, kuinka niitä käytetään. - Ymmärtää ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat. - Osaa laatia markkinointisuunnitelman ja ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteen. - Osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia.
Sisältö
Markkinoinnin lähtökohdat: - markkinointikanavat - markkinoinnin suunnittelu - kv-markkinointi - markkinoinnin etiikka - digitaalinen ja some-markkinointi - markkinointiprojekti.
Työmuodot
Itsenäinen työskentely verkkoalustan avulla. Aloituswebinaari, mikä tallennetaan verkkoalustalle.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Kirjallisuus Artikkelit Blogit Videot Podcastit
Kansainväliset yhteydet
Opintojakso sisältää myös kansainvälistä markkinointia. Opintojakson voi opinnollistaa sopivilla kansainvälisen markkinoinnin työtehtävillä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson laajuus on 5 op, mikä vastaa 135 tuntia opiskelijan työtä.
Arviointiasteikko
0-5