Skip to main content

Marketing in practice (5 ECTS)

Code: C-02631-KUVI1-3009

General information


Enrollment
01.04.2024 - 23.05.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.06.2025 - 31.07.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
Humak University of Applied Sciences, Paikkaan sitomaton
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 50
No reservations found for implementation C-02631-KUVI1-3009!

Materials

Kirjallisuus Artikkelit Blogit Videot Podcastit

International connections

Opintojakso sisältää myös kansainvälistä markkinointia. Opintojakson voi opinnollistaa sopivilla kansainvälisen markkinoinnin työtehtävillä.

Student workload

Opintojakson laajuus on 5 op, mikä vastaa 135 tuntia opiskelijan työtä.

Failed (0)

Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia opintojakson tehtäviä hyväksytysti tai tehtäviä ei ole palautettu annettujen palautusaikataulujen puitteissa.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelijan osaaminen markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavista on puutteellista ja tietämys niiden käytöstä heikkoa. Opiskelija ymmärtää perusteet ammattialansa markkinoinnin erityispiirteistä, merkityksestä, mahdollisuuksista ja toimintatavoista. Opiskelija tietää, mikä on markkinointisuunnitelma mutta osaaminen vaatii vielä kehittämistä. Opiskelija ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteiden perusteet. Opiskelija tarvitsee vielä tukea markkinoinnin suunniteluun ja toteuttamiseen.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija osoittaa tuntevansa hyvin markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään. Opiskelija ymmärtää hyvin ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat. Opiskelija osaa laatia hyvän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia hyvin.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osoittaa tuntevansa kiitettävästi markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään. Opiskelija ymmärtää kiitettävästi ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat. Opiskelija osaa laatia kiitettävän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia kiitettävästi.

Teaching methods

Itsenäinen työskentely verkkoalustan avulla. Aloituswebinaari, mikä tallennetaan verkkoalustalle.

Further information

Haluatko päästä käsiksi markkinoinnin saloihin? Tämä kurssi tarjoaa sinulle avaimet ymmärtää markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja niiden tehokkaan hyödyntämisen. Opit laatimaan kattavan markkinointisuunnitelman ja hahmottamaan toimenpiteiden kulurakenteen. Riippumatta siitä, oletko vasta-alkaja vai kokenut konkari, tämä kurssi auttaa sinua kehittämään käytännön taitojasi markkinoinnin alalla. Liity joukkoon ja valmistaudu ottamaan askel eteenpäin urallasi! Opintojakson suorittaminen hyväksytysti edellyttää aktiivista osallistumista lähi- ja/tai verkko-opetukseen. Opetuskertojen määrä ja ajankohta on etukäteen nähtävillä lukkarikoneessa.

Evaluation scale

0-5

Execution methods

Contact teaching Online teaching Project

Accomplishment methods

Osallistumalla opintojaksolle Opinnollistamalla Hankkeessa

Go back to top of page