Skip to main content

Workplace Management (10 ECTS)

Code: C-02629-TO00CE09-3001

General information


Enrollment
27.01.2025 - 23.11.2025
Enrollment is ongoing
Enroll to the implementation in OMA
Timing
01.01.2025 - 31.12.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
10 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
Laurea University of Applied Sciences, Laurea Verkkokampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 15
No reservations found for implementation C-02629-TO00CE09-3001!

Location and time

Joustavasti läpi vuoden marraskuun loppuun asti

Materials

Oppimateriaali löytyy Canvas-ympäristöstä: https://canvas.laurea.fi/enroll/F77JP3

Completion alternatives

Laurean tutkintosäännön mukaisesti kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla

Content scheduling

Sisältö ja sen jaksotus Opintojakso koostuu 10 tehtävästä, jotka käsittelevät teemoja: - tietotyö - arkkitehtuuri - tuottavuus - uuden työn teon tavat - muutosjohtaminen - fyysinen, sosiaalinen ja virtuaalinen työympäristö Tehtävillä ei ole varsinaista aikataulua, sillä opintojakso suoritetaan joustavasti ja itsenäisesti.

Teaching methods

Opintojakso toteutetaan osana Kiinteistöjohtamisen osaamiskoulutusta. Opintojaksolla opiskelija perehtyy itsenäisesti työympäristöjohtamisen perusteisiin sekä soveltaa oppimaansa uusien työn teon tapojen omaksumiseen sekä konseptoi työympäristöä. Opintojakso toteutetaan kokonaan virtuaalisti Canvas-oppimisympäristössä ja sen voi suorittaa joustavasti läpi vuoden. Opintojaksolla ei ole lähi- tai verkkotapaamisia, mutta ohjausta voi pyytää sovitusti. Ilmoittautumalla tälle opintojaksolle saat mahdollisuuden suorittaa myös muut Kiinteistöjohtamisen opinnot.

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page