Skip to main content

Hop On – Refresh Your English (2 ECTS)

Code: C-02537-XO00BJ10-3003

General information


Enrollment
01.08.2024 - 30.06.2025
Enrollment is ongoing
Enroll to the implementation in OMA
Timing
01.09.2024 - 31.07.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
2 ECTS
Institution
Savonia University of Applied Sciences
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 1000
No reservations found for implementation C-02537-XO00BJ10-3003!

Learning outcomes

• Kertaat englannin kielen sanastoa ja keskeisiä rakenteita itsenäisesti ja pystyt kommunikoimaan ymmärrettävästi jokapäiväisissä viestintätilanteissa. • Osaat englannin kielen keskeiset rakenteet ja yleiskielen perussanaston • Kykenet kirjoittamaan lyhyitä tekstejä englanniksi • Kehität osaamistasi siten, että pystyt osallistumaan oman tutkinto-ohjelmasi englannin kielen opintoihin.

Content

Englannin kielen keskeiset rakenteet ja perussanasto: • verbien aikamuodot • substantiivit (epämääräinen ja määräinen muoto, monikko) • sanajärjestys (kysymyslause, kieltolause) • prepositiot • muodollinen subjekti • adjektiivien vertailu • keskeiset viestintätilanteet (esim. lentokentällä, ravintolassa, ostoksilla, small talk) • englannin perussanasto

Prerequisites

Opintojakso on tarkoitettu opiskelijoille, jotka tarvitsevat kertausta ja tukea englannin kielen opintoihin. Opiskelun lähtökohtana on peruskoulussa ja lukiossa/ammatillisessa oppilaitoksessa hankittu englannin kielen taito.

Teaching methods

Opintojakso opiskellaan verkossa Moodle-oppimisympäristössä. Opiskelu sisältää materiaaleihin perehtymistä, oppimistehtäviä, ja lopputentin. Opintojakso arvioidaan HYV-HYL asteikoilla. Opintojakso on hyväksytty, jos loppukokeen pistemäärä on vähintään 70 %. Opintojakson tentti on Moodlessa.

Learning materials and recommended literature

Opintojaksolla käytetään oppimateriaaleina Moodleen aineistoa.

Student workload

Opintojakson työmäärä on noin 54 tuntia, joka sisältää: itsenäinen opiskelu 50 h ja loppukoe 4 h.

Evaluation scale

Five step scale

Go back to top of page