Skip to main content

Keys to Successful Exhibition Planning (5 ECTS)

Code: C-02536-AV00AG80-3013

General information


Enrollment
11.08.2025 - 05.09.2025
Registration for implementation has not started yet.
Timing
24.09.2025 - 10.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Institution
Centria University of Applied Sciences, Centria eKampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 20
No reservations found for implementation C-02536-AV00AG80-3013!

Learning outcomes

Kurssin suoritettuaan opiskelija hallitsee messuihin liittyvän peruskäsitteistön ja messuihin liittyvät keskeiset tietolähteet. Opiskelija tunnistaa messuprojektin kolme tärkeää vaihetta sisältöineen ja osaa tehdä niihin liittyviä suunnitelmia. Opiskelija ymmärtää messujen moninaisuuden ja hyödynnettävyyden osana yrityksen muuta markkinointia. Kurssin myötä opiskelija voi kerryttää kokemusta laaja-alaisesti mm. liiketoimintaosaamisesta, projektitoiminnasta, asiakaslähtöisyydestä, innovatiivisuudesta, kansainvälisyydestä, yrityskentässä toimimisesta, talouden suunnittelusta ja seurannasta, viestinnästä ja markkinoinnista.

Content

Kurssi sisältää aihepiiriin liittyvän teoria- ja kirjallisuuskatsauksen, jonka lisäksi opiskelija suunnittelee yrityksen messuprojektin (suunnittelu, toteutus, seuranta). Opetus tapahtuu oppimisympäristössä täysin verkkomuotoisena sisältäen mm. luettavaa materiaalia, videoita, harjoituksia ja reflektointia. Jokainen opiskelija voi suorittaa opinnot annetun aikataulun puitteissa itsenäisesti. Ohjausta on saatavilla oppimisympäristön viestimien kautta ja sähköpostilla ohjaajalta.

Location and time

Opintojakso toteutuu 100 % verkko-opintoina.

Learning materials and recommended literature

Oppimateriaali löytyy opintojakson itslearning-työtilasta.

Student workload

5 opintopistettä vastaa 135 tuntia opiskelijan työtä.

Evaluation scale

Passed/Failed

Go back to top of page