Skip to main content

Advocacy, quality work and cost awareness in customer and service guidance (2 ECTS)

Code: C-02504-SZ00BS68-3005

General information


Enrollment
26.08.2024 - 01.12.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
26.08.2024 - 31.12.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
2 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
JAMK University of Applied Sciences, Non stop
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 150
No reservations found for implementation C-02504-SZ00BS68-3005!

Location and time

Non stop

Materials

Booth Neill, Aronen Pasi & Mäkelä Marjukka 2017. Kustannusvaikuttavuuden käyttämisestä yhtenä terveydenhuollon palveluvalikoiman määrittelykriteerinä. Sosiaali- ja terveysministeriön raportteja ja muistioita 2017:30. Viitattu 17.9.2021 Sosiaali- ja terveysministeriön työryhmänmuistio 20011:x (julkari.fi) Maksuton palkanlaskentaohjelma | Palkka.fi Palvelujen laatu ja vaikuttavuus THL 2021. Viitattu 16.9.2021 Palvelujen laatu ja vaikuttavuus - Sote-uudistus - THL Ristolainen Hanna, Tiilikainen Elisa & Rissanen Sari 2018. Kotona asuvien ikäihmisten palveluohjauksen vaikuttavuus - kuvaileva kirjallisuuskatsaus. Viitattu 16.9.2021. Kotona asuvien ikäihmisten palveluohjauksen vaikuttavuus – kuvaileva kirjallisuuskatsaus näkymä (journal.fi) Sitra 2018. Vaikuttavuuden askelmerkit. Siran selvityksiä 130. https://media.sitra.fi/2018/03/27105443/vaikuttavuuden-askelmerkit.pdf

Employer connections

---

Exam schedules

Non stop Exercises can be repeated as many times as you want. There are three attempts to complete the exam.

International connections

---

Completion alternatives

---

Student workload

Independent study, familiarization with materials, implementation of assignments and exam 54h

Content scheduling

---

Teaching methods

Online teaching

Further information

The automation of the Moodle learning environment evaluates the assignments and the exam The number of open UAS and CampusOnline places was not limited.

Evaluation scale

Pass/Fail

Methods of completion

Independent e-learning

Go back to top of page