Skip to main content

Basics of Social Marketing (5 ECTS)

Code: C-02473-AV00CU57-3003

General information


Enrollment
01.01.2025 - 27.02.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2025 - 31.12.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
Kajaani University of Applied Sciences, Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti omien aikataulujen mukaan Reppu-oppimisympäristössä 31.12.2025 mennessä.
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 15
No reservations found for implementation C-02473-AV00CU57-3003!

Location and time

Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti omien aikataulujen mukaan Reppu-oppimisympäristössä 31.12.2025 mennessä.

Materials

Itseopiskelumateriaali Reppu-oppimisympäristössä. Pakollinen ja valinnainen kirjallisuus kuvattu tarkemmin oppimisympäristössä. Opintojakson voi suorittaa oppimisympäristöstä löytyvän itseopiskelumateriaalin avulla. Huomioi, että osa materiaalista on englanninkielistä.

Exam schedules

Verkkotentin voi uusia oman aikataulun mukaan.

International connections

Opintojakson sisällöissä on hyödynnetty kansainvälistä materiaalia. Osa opintojakson sisällöistä ja lisämateriaaleista on saatavilla vain englanninkielellä.

Evaluation methods and criteria

Opintojakson kokonaisarvosana muodostuu opintojaksoon sisältyvän pakollisen verkkotentin sekä pakollisen raportin arvosanojen keskiarvosta.

Student workload

Opintojakso on viiden (5) opintopisteen laajuinen. Viisi opintopistettä vastaa n. 135 opiskelijan työtuntia.

Failed (0)

Opiskelijan on saatava yli puolet kysymyksistä ja pisteistä oikein, jotta verkkotentti on hyväksytty. Myös pakollisesta raportista on saatava arvosanaksi vähintään tyydyttävä (1). Opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson keskeisiä osaamistavoitteita ja tyydyttävän arvosanan (1-2) perusvaatimuksia.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija osaa suhteessa opintojakson osaamistavoitteisiin: Tiedot: - käyttää asianmukaisesti keskeisiä/yksittäisiä ammattialansa käsitteitä - nimetä ja kuvailla ammattialansa perustiedot. Taidot: - toimia tarkoituksenmukaisesti, joskin toiminta voi olla vielä epävarmaa - toimia ohjattuna asianmukaisesti erilaisissa oppimis- ja toimintaympäristöissä - käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti ammattialansa tekniikoita ja malleja. Asenteet: - toimia ammatillisesti asiakastilanteissa - toimia ryhmän jäsenenä ja ottaa toiminnassaan muut ryhmän jäsenet huomioon - toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa suhteessa opintojakson osaamistavoitteisiin: Tiedot: - käyttää asiantuntevasti ja laaja-alaisesti ammattialansa käsitteitä sekä yhdistää niitä kokonaisuuksiksi. Taidot: - analysoida, vertailla, yhdistellä ja valita tietoa sekä esittää vaihtoehtoisia toimintatapoja - analysoida, reflektoida ja arvioida kriittisesti omaa osaamistaan ja ammattialansa toimintatatapoja hankkimansa tiedon avulla - toimia itsenäisesti, vastuullisesti, aloitteellisesti ja joustavasti kulloisessakin oppimis- ja toimintaympäristössä - valita ja arvioida kriittisesti ammattialansa tekniikoita ja malleja sekä käyttää niitä toiminnassaan. Asenteet: - toimia asiakaslähtöisesti, tavoitteellisesti ja työelämää kehittävästi - toimia ryhmän jäsenenä edistäen ja kehittäen ryhmän toimintaa - soveltaa kriittisesti ammattieettisiä periaatteita toiminnassaan

Teaching methods

Verkko-oppimisympäristössä tapahtuva itsenäinen opiskelu (esitietokysely, verkkotentti ja aiheesta laadittava raportti).

Evaluation scale

0 - 5

Go back to top of page