Siirry suoraan sisältöön

Asiakas- ja palveluohjauksen lähtökohdat (3 op)

Toteutuksen tunnus: C-02469-SS10008-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2024 - 25.05.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
12.08.2024 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähi- ja etäopetus
Korkeakoulu
Karelia-ammattikorkeakoulu, Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 100
Opintojakso
C-02469-SS10008
Toteutukselle C-02469-SS10008-3006 ei löytynyt varauksia!

Aika ja paikka

Nonstop-verkkokurssi, jonka voit toteuttaa oman aikataulusi mukaisesti suoritusajankohdan aikana.

Oppimateriaalit

Monipuolinen materiaali on saatavissa opintojakson verkkoalustalla (Moodlessa).

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso arvioidaan hyväksytty/hylätty -arviointiasteikolla. Arviointikriteerit ovat tehtäväkohtaisia. Hyväksytty suoritus edellyttää opintojakson tehtävien tekemistä tehtävän kriteerien mukaan.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kolmen opintopisteen laajuinen opintojakso vastaa noin 81 tunnin työmäärää. Opintojakson suositeltu suoritusaika on n. kaksi kuukautta.

Opetusmenetelmät

Asiakas- ja palveluohjauksen lähtökohdat -opintojakso toteutetaan kokonaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opintojakson suositeltu suoritusaika on kaksi kuukautta.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakson suorittamiseen tarvitset tietokoneen ja verkkoyhteyden. Opintojaksolla käytetään Moodle -oppimisympäristöä, jonka ohjeet löydät opintojaksolta. Hyödynnä myös Karelian avoimen amk:n verkkosivuilta löytyvää tukea verkko-opintoihin.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Siirry alkuun