Skip to main content

Digital Marketing (nonstop) (4 ECTS)

Code: C-02467-LT00FL70-3004

General information


Enrollment
05.05.2025 - 24.04.2026
Enrollment is ongoing
Enroll to the implementation in OMA
Timing
22.08.2025 - 30.07.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
4 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
HAMK University of Applied Sciences, Verkkokampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 50
No reservations found for implementation C-02467-LT00FL70-3004!

Location and time

Opinnot toteutetaan täysin verkossa ja opintojakson ohjeet, tehtävät, materiaalit ja aikataulu löytyvät verkko-oppimisympäristöstä (learn.hamk.fi). Etenet opintojaksolla itsenäisesti ja omaan tahtiisi opintojakson toteutusajan puitteissa. Luennot on tallennettu valmiiksi, ei läsnäolopakkoa.

Materials

Suositeltavaa: Chaffey, D. & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital Marketing (7th ed.). Pearson. Ryan, D. (2016). Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation (4th ed.). Kogan Page. Heinonen, J. (2021). Digimarkkinointi: Näin teet tuloksellista markkinointia verkossa. Alma Talent. Taiminen, H. & Järvinen, J. (2016). B2B-digimarkkinointi ja myynti. Alma Talent. Pulizzi, J. (2014). Epic Content Marketing. McGraw-Hill. Kotler, P., Kartajaya, H. & Setiawan, I. (2021). Marketing 5.0: Technology for Humanity. Wiley. Google Digital Garage: Fundamentals of Digital Marketing https://learndigital.withgoogle.com/digitalgarage/course/digital-marketing Lisäksi: Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien kokoama aineisto verkko-oppimisympäristössä (learn.hamk.fi).

Exam schedules

Opintojaksolla ei ole tenttiä. Arvioitava suoritus on kurssiin kuuluvan kehittämistehtävän palautus. Osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).

International connections

Kansainvälisyys tulee opintojaksolla esille käytettävien materiaalien ja esimerkkien kautta.

Completion alternatives

Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi -sertifikaatti

Evaluation methods and criteria

Yksilötehtävä arvioidaan asteikolla 0-5.

Student workload

Opintojakson onnistunut suorittaminen edellyttää opiskelijalta itsenäistä verkko-opiskelua.

Content scheduling

Sisältö on jaksoitettu teemakahtoisten luentojen ja tehtävien kautta. Tehtävien osalta opiskelijoiden on mahdollista jaksottaa opintojakson sisältöjen työstäminen.

Failed (0)

Et ole palauttanut opintojakson tehtäviä tai palautukset ovat puutteellisia.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Tiedät ja tunnistat digitaalisen markkinoinnin työkalut ja palvelut. Ymmärrät digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteet. Osaat soveltaa oppimaasi työelämään tarkoituksellisella tavalla.

Assessment criteria, good (3-4)

Tiedät ja tunnistat digitaalisen markkinoinnin työkalut ja palvelut sekä osaat soveltaa niitä eri käyttötilanteisiin. Ymmärrät, analysoit ja sovellat digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteitä. Osaat soveltaa oppimaasi työelämään tarkoituksellisella tavalla.

Assessment criteria, excellent (5)

Tiedät ja tunnistat digitaalisen markkinoinnin työkalut ja palvelut sekä osaat soveltaa niitä eri käyttötilanteisiin. Ymmärrät, analysoit ja sovellat digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteitä tilanteen vaatimalla tavalla. Osaat soveltaa oppimaasi tarkoituksellisella tavalla sekä kehittää tai luoda uudenlaisia toimintatapoja työelämän tilanteisiin.

Teaching methods

Osaat hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja sekä palveluja työelämälähtöisesti. Osaat suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan strategian huomioon ottaen. Sisältyy moduuliin: Liiketoiminta käytännössä tai Liiketoiminta käytännössä hevosalalla. Sisältö: Digitaalisen markkinoinnin strategiset toimintatavat Digitaalisen markkinoinnin yleisimmät työkalut ja palvelut Markkinoinnilliset menetelmät työelämässä Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu.

Further information

Nonstop-verkkototeutus. Opinnon pääset aloittamaan noin viikon sisällä ilmoittautumisestasi. Opinnon suoritusaika on 3 kk. Avoimen ammattikorkeakoulun opiskelijat ilmoittautuvat opinnoille avoimen AMKin ilmoittautumisaikoina HAMKin verkkosivuila. HAMKin tutkinto-opiskelijat ilmoittautuvat opintoihin Pakissa. Opintojakson jälkeen sinulla on mahdollisuus antaa suorittamastasi opinnosta palautetta. Avoimen AMKin opintomaksun suuruus on 15 euroa/opintopiste ja maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Lisätietoja avoimen AMKin ilmoittautumisesta, maksuista ja opinnoista löytyy osoitteesta: https:/www.hamk.fi/avoin CampusOnline: 50 opiskelijaa Avoin AMK: 50 opiskelijaa

Evaluation scale

1-5

Go back to top of page