Sustainable and Evolving Marketing (5 ECTS)
Code: C-02467-LT00DE41-3006
General information
- Enrollment
- 22.05.2023 - 15.12.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 08.01.2024 - 03.05.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 ECTS
- Institution
- HAMK University of Applied Sciences, Hämeenlinna
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 60
- Course
- C-02467-LT00DE41
Learning outcomes
Students learn to recognise the different parts and targets of sustainable business and marketing. They can study and analyse a company’s operating environment from the perspective of sustainability. Students can apply the sustainability principles and practices in planning and managing marketing. Included in module: Responsible Marketing.
Teaching methods
Toteutustapana on itsenäinen verkko-opiskelu. Opintojakson oppimistehtävät, materiaalit ja aineistot ovat Moodlessa saatavilla koko toteutuksen ajan, joten opiskelijat voivat itse rytmittää opiskeluaan joustavasti. Tehtävien palautusaika päättyy toteutuksen päätyttyä. Tehtävät ovat yksilötehtäviä, mutta osassa tehtävissä kommentoidaan ja osallistutaan keskusteluihin koko opiskelijaryhmän kesken. Opiskeluympäristönä toimii Moodle. Opintojakso koostuu teemoista, jotka opiskellaan OSSI-mallin mukaisesti: 1) Opiskele 2) Syvennä 3) Sovella 4) Ihmettele. Opintojakso on suunnattu erityisesti tradenomiopiskelijoille, mutta se on mahdollinen myös muille AMK-opiskelijoille, joilla on markkinoinnin perusosaaminen.
Location and time
Edellyttää itsenäistä verkko-opiskelua ja omaa aikataulusta opiskelijoilta.
Learning materials and recommended literature
Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, asiantuntijoiden alustukset ja opettajien aineisto (tarkemmin opintojakson Moodle-työtilassa).
Alternative completion methods of implementation
-
Internship and working life connections
Toteutuksessa tehdään mahdollista työelämäyhteistyötä opiskelijoiden valitsemien oppimistehtävien osalta.
Exam dates and retake possibilities
Opintojakso sisältää kaksi Moodle-testiä. Muilta osin osaaminen näytetään ja arvioidaan oppimistehtävien avulla.
International connections
Sisällöissä ja tehtävissä käsitellään myös kansainvälistä näkökulmaa. Ei tarjonnassa vaihto-opiskelijoille.
Student workload
https://hamk.opinto-opas.fi/coursedescription/105777?lang=fi
Content scheduling
Oppimistehtävät jaksottuvat teemoihin. Tarkempi jaksotus esitellään Moodlessa opintojakson alkaessa. Käsiteltäviä teemoja ovat: vastuullisuus markkinoinnissa, ostokäyttäytyminen, maineenhallinta, markkinoinnin tulevaisuus sekä markkinoijan säännöt ja velvoitteet. Tässä opintojaksossa ei käsitellä markkinoinnin perusteorioita, vaan sovelletaan em. teemoja markkinoinnin vastuullisuusajatteluun. Opiskelija pystyy jaksottamaan tekemistään tehtäväpalautusten ja opiskelun osalta oman aikataulunsa mukaisesti opintojakson aikana.
Assessment methods and criteria
Opintojakso arvioidaan numeerisella asteikolla 5-HYL. Arviointi toteutetaan oppimistehtävien perusteella pohjautuen osaamistavoitteisiin ja arviointikriteereihin.
Evaluation scale
1-5