Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (4 op)

Toteutuksen tunnus: C-02467-LT00DE11-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
13.03.2023 - 09.06.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
08.05.2023 - 31.08.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
4 op
Korkeakoulu
Hämeen ammattikorkeakoulu, Hämeenlinna
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 15
Opintojakso
C-02467-LT00DE11
Toteutukselle C-02467-LT00DE11-3007 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija osaa verkostoitua ja toimia aloitteellisesti vaihtuvissa työtilanteissa sekä toimia eettisesti ja tehokkaasti sekä omien että työyhteisön tavoitteiden ja pelisääntöjen mukaisesti. Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Hän osaa viestiä organisaation perusperiaatteiden mukaisesti ja hyödyntää toiminnassaan sekä digitaalista että suullista viestintää. Sisältyy moduuliin: Liiketoiminta käytännössä tai Liiketoiminta käytännössä hevosalalla.

Työmuodot

Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Opiskelussa hyödynnetään seuraavia oppimisympäristöjä: - Moodle-oppimisalusta (ohjeet, tehtävät, materiaalit, aikataulu)

Aika ja paikka

8.5. - 31.8.2023 Avoimen amkin ilmoittautumisaika on 13.-24.3.2023.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien aineisto.(tarkemmin opintojakson Moodle-työtilassa).

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksolla ei ole tenttejä, vaan osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).

Kansainväliset yhteydet

Opintojaksolla tutustutaan digitaaliseen markkinointiin myös kansainvälisestä näkökulmasta.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

https://hamk.opinto-opas.fi/coursedescription/99777?lang=fi

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi toteutetaan palautetun harjoitustehtävän perusteella pohjautuen osaamistavoitteisiin ja arviointikriteereihin.

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun