Markkinointi ja brändäys (5 op)
Toteutuksen tunnus: KF00BN67-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2019 - 15.12.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 03.02.2020 - 30.03.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Hämeentie 135 D
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 24
- Koulutus
- Vaatetusalan tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Marja Amgwerd
- Opintojakso
- KF00BN67
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen opiskelija osaa:
• markkinoinnin perusteet ja peruskäsitteet.
• asiakaslähtöisen markkinoinnin merkityksen osana yritystoimintaa.
• mielikuvamarkkinoinnin ja brändin hallinnan periaatteet.
Sisältö
Yrityksen markkinointiympäristöt. Markkinointistrategia ja markkinoinnin kilpailukeinot. Markkinointiviestintä ja mainonnan muodot. Brändin hallinta ja mielikuvamarkkinointi. Asiakastuntemus.
Esitietovaatimukset
-
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit arvosanalle 1 tyydyttävä
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.
Arviointikriteerit arvosanalle 3 hyvä
Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja on osannut soveltaa opittuja asioita niiden suorittamisessa.
Arviointikriteerit arvosanalle 5 kiitettävä
Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti.
Arviointikriteerit arvosanalle hyväksytty
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.