Skip to main content

Factual Writing Tools for Music Professionals (2 ECTS)

Code: KX00FN89-3002

General information


Enrollment
10.03.2025 - 31.05.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
05.06.2025 - 31.08.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
2 ECTS
Virtual portion
2 ECTS
Mode of delivery
Online
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 20
Degree programmes
Music
Teachers
Johanna Talasniemi
Teacher in charge
Johanna Talasniemi
Course
KX00FN89
No reservations found for implementation KX00FN89-3002!

Learning outcomes

Opintojakson tavoitteena on vahvistaa opiskelijan taitoja tuottaa asiatekstiä erityisesti musiikkialan toimintaympäristöissä. Opintojaksolla harjoitellaan esimerkiksi tekstin argumentointia ja jäsentämistä, kirjoittamista lähteiden avulla ja perehdytään keskeisimpiin kielen selkeyttä edistäviin tekijöihin.

Teaching methods

Implementation in Finnish.

Location and time

5.6. klo 14–15 Yhteinen aloitus Zoomissa. Osoite lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse.

Ajasta ja paikasta riippumatonta itsenäistä työskentelyä Moodle-oppimisalustalla 15.8. asti.

Opettajan palaute kurssin päättötehtävään 18.–31.8.

Learning materials and recommended literature

Moodlessa jaetut materiaalit sekä itsenäistä tiedonhankintaa.

Student workload

Oppimistehtäviä voi aikatauluttaa omien tarpeiden mukaisesti ajalle 5.6.–15.8. Kaksi opintopistettä x 27 tuntia = 52 tuntia.

Further information for students

Suunnattu musiikkialan kehittämistehtäviin ja YAMK-opintoihin tähtääville henkilöille.

Opintojaksolla kerätään palautetta, jonka perusteella opintojaksoa kehitetään edelleen.

Assessment methods and criteria

Hyväksytty suoritus edellyttää ohjeiden mukaisesti suoritettujen oppimistehtävien palauttamista 15.8. mennessä.

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija tunnistaa musiikkialan asiakirjoittamisessa tarvittavia taitoja. Opiskelija osaa tuottaa asiatekstiä musiikkialan tarpeisiin. Opiskelijalla on valmiudet kehittää asiakirjoittamisen osaamistaan.

Go back to top of page