Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: LC00FE46-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.12.2024 - 05.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
13.01.2025 - 02.05.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Lähi- ja etäopetus
Yksikkö
(2019-2024) Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 35
Koulutus
Degree Programme in International Business and Logistics
Opettajat
John Greene
Vastuuopettaja
Suvi Moll
Ryhmät
LXC24K1T
International Business and Logistics, tilauskoulutus
Opintojakso
LC00FE46

Toteutuksella on 15 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 45 t 0 min.

Aika Aihe Tila
To 16.01.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Digital Marketing LC00FE46-3002
MMC364 Oppimistila
To 23.01.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Digital Marketing LC00FE46-3002
MMC364 Oppimistila
To 30.01.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Digital Marketing LC00FE46-3002
MMC364 Oppimistila
To 06.02.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Digital Marketing LC00FE46-3002
MMC364 Oppimistila
To 13.02.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Digital Marketing LC00FE46-3002
MMC364 Oppimistila
To 27.02.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Digital Marketing LC00FE46-3002
MMC364 Oppimistila
To 06.03.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Digital Marketing LC00FE46-3002
MMC364 Oppimistila
To 13.03.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Digital Marketing LC00FE46-3002
MMC364 Oppimistila
To 20.03.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Digital Marketing LC00FE46-3002
MMC364 Oppimistila
To 27.03.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Digital Marketing LC00FE46-3002
MMC364 Oppimistila
To 03.04.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Digital Marketing LC00FE46-3002
MMC364 Oppimistila
To 10.04.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Digital Marketing LC00FE46-3002
No Class Students work independently to complete a Module
To 17.04.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Digital Marketing LC00FE46-3002
MMC364 Oppimistila
To 24.04.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Digital Marketing LC00FE46-3002
MMC364 Oppimistila
To 08.05.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Digital Marketing LC00FE46-3002
MMC364 Oppimistila
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää digitaalisen markkinoinnin verkkokaupankäyntiä ja internetiä laaja-alaisemmat vaikutukset liike-elämään. Opiskelija omaksuu tietoa ja saa perustaidot, joilla sopeutua muuttuvaan digitaaliseen markkina/liiketoimintaympäristöön. Opiskelija oppii yhdistämään teoreettista tietoa ja käytännön taitoja digitaalisten markkinointikampanjoiden suunnitteluun, toteuttamiseen ja niistä raportoimiseen.

Sisältö

• Digitaalisen markkinoinnin teoria ja käytäntö
• Nettisivuston kehittämisen perusteet
• Perustietokoneohjelmat markkinointikampanjan/brändipääoman suunnitteluun ja editoimiseen
• Hakukoneoptimoinnin/hakukonemarkkinoinnin teorian ja käytännön perusteet
• Markkinointi sosiaalisessa mediassa
• Digitaaliset / sosiaalisen median mainostusmetodit
• Data-analytiikka/tietosuoja ja yksityisyyden suoja
• Digitaalisten kampanjoiden teoria, toteutus ja raportointi


Digital campaign theory, implementation & reporting

Aika ja paikka

Luokassa

Oppimateriaalit

Tarjotaan oppimisympäristössä

Opetusmenetelmät

Opetus henkilökohtaisesti

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

NA

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 ECTS
130 Hours

Sisällön jaksotus

Tarjotaan oppimisympäristössä

Lisätietoja opiskelijoille

Tarjotaan oppimisympäristössä

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Tarjotaan oppimisympäristössä

Esitietovaatimukset

Markkinointi tai vastaavat opinnot

Siirry alkuun