Digitaalinen markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: LC00FE46-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.12.2024 - 05.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
13.01.2025 - 02.05.2025
Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Lähi- ja etäopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) Liiketalous
- Toimipiste
- Leiritie 1
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 35
- Koulutus
- Degree Programme in International Business and Logistics
- Opettajat
- John Greene
- Vastuuopettaja
- Suvi Moll
- Ryhmät
-
LXC24K1TInternational Business and Logistics, tilauskoulutus
- Opintojakso
- LC00FE46
Toteutuksella on 15 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 45 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 16.01.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Digital Marketing LC00FE46-3002 |
MMC364
Oppimistila
|
To 23.01.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Digital Marketing LC00FE46-3002 |
MMC364
Oppimistila
|
To 30.01.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Digital Marketing LC00FE46-3002 |
MMC364
Oppimistila
|
To 06.02.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Digital Marketing LC00FE46-3002 |
MMC364
Oppimistila
|
To 13.02.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Digital Marketing LC00FE46-3002 |
MMC364
Oppimistila
|
To 27.02.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Digital Marketing LC00FE46-3002 |
MMC364
Oppimistila
|
To 06.03.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Digital Marketing LC00FE46-3002 |
MMC364
Oppimistila
|
To 13.03.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Digital Marketing LC00FE46-3002 |
MMC364
Oppimistila
|
To 20.03.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Digital Marketing LC00FE46-3002 |
MMC364
Oppimistila
|
To 27.03.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Digital Marketing LC00FE46-3002 |
MMC364
Oppimistila
|
To 03.04.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Digital Marketing LC00FE46-3002 |
MMC364
Oppimistila
|
To 10.04.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Digital Marketing LC00FE46-3002 |
No Class Students work independently to complete a Module
|
To 17.04.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Digital Marketing LC00FE46-3002 |
MMC364
Oppimistila
|
To 24.04.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Digital Marketing LC00FE46-3002 |
MMC364
Oppimistila
|
To 08.05.2025 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Digital Marketing LC00FE46-3002 |
MMC364
Oppimistila
|
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää digitaalisen markkinoinnin verkkokaupankäyntiä ja internetiä laaja-alaisemmat vaikutukset liike-elämään. Opiskelija omaksuu tietoa ja saa perustaidot, joilla sopeutua muuttuvaan digitaaliseen markkina/liiketoimintaympäristöön. Opiskelija oppii yhdistämään teoreettista tietoa ja käytännön taitoja digitaalisten markkinointikampanjoiden suunnitteluun, toteuttamiseen ja niistä raportoimiseen.
Sisältö
• Digitaalisen markkinoinnin teoria ja käytäntö
• Nettisivuston kehittämisen perusteet
• Perustietokoneohjelmat markkinointikampanjan/brändipääoman suunnitteluun ja editoimiseen
• Hakukoneoptimoinnin/hakukonemarkkinoinnin teorian ja käytännön perusteet
• Markkinointi sosiaalisessa mediassa
• Digitaaliset / sosiaalisen median mainostusmetodit
• Data-analytiikka/tietosuoja ja yksityisyyden suoja
• Digitaalisten kampanjoiden teoria, toteutus ja raportointi
Digital campaign theory, implementation & reporting
Aika ja paikka
Luokassa
Oppimateriaalit
Tarjotaan oppimisympäristössä
Opetusmenetelmät
Opetus henkilökohtaisesti
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
NA
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 ECTS
130 Hours
Sisällön jaksotus
Tarjotaan oppimisympäristössä
Lisätietoja opiskelijoille
Tarjotaan oppimisympäristössä
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Tarjotaan oppimisympäristössä
Esitietovaatimukset
Markkinointi tai vastaavat opinnot