Korjaamon asiakaspalvelu (5 op)
Toteutuksen tunnus: TX00EG05-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
05.05.2025 - 31.05.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
25.08.2025 - 21.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) Ajoneuvo- ja konetekniikka
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Ajoneuvotekniikan tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Juho Vallivaara
- Ryhmät
-
AJ24Ajoneuvojen jälkimarkkinoinnin suuntautuminen aloitus syksy 2024
- Opintojakso
- TX00EG05
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija tuntee asiakkuuksien hoitamisen merkityksen.
Sisältö
Kuluttajansuojalainsäädäntö, Aune-ehdot, reklamaatioiden käsittely, asiakaspalvelu, asiakkuuksien johtaminen.
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen työelämässä ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija tuntee asiakkuuksien hoitamisen merkityksen.
Sisältö
Kuluttajansuojalainsäädäntö, Aune-ehdot, reklamaatioiden käsittely, asiakaspalvelu, asiakkuuksien johtaminen.