Siirry suoraan sisältöön

Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti (5 op)

Toteutuksen tunnus: KU00EI30-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
20.08.2024 - 31.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.10.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2019-2024) Kulttuuripalvelut ja musiikki
Toimipiste
Hämeentie 135 D
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma
Opettajat
Maija Sydänmaanlakka
Anu Kantola
Vastuuopettaja
Leena Björkqvist
Ryhmät
KXB24S1
Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma päivä
Opintojakso
KU00EI30

Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 46 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ti 22.10.2024 klo 09:15 - 16:00
(6 t 45 min)
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005
AR303 Oppimistila Stage
Ti 29.10.2024 klo 09:15 - 16:00
(6 t 45 min)
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005
AR303 Oppimistila Stage
Ti 05.11.2024 klo 09:15 - 12:00
(2 t 45 min)
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005
ZOOMISSA
Ti 12.11.2024 klo 09:15 - 16:00
(6 t 45 min)
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005
AR303 Oppimistila Stage
Ti 19.11.2024 klo 09:15 - 12:00
(2 t 45 min)
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005
AR303 Oppimistila Stage
Ti 26.11.2024 klo 09:15 - 16:00
(6 t 45 min)
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005
AR303 Oppimistila Stage
Ti 03.12.2024 klo 09:15 - 16:00
(6 t 45 min)
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005
AR303 Oppimistila Stage
Ti 10.12.2024 klo 09:15 - 16:00
(6 t 45 min)
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005
AR303 Oppimistila Stage
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- markkinoinnin merkityksen, peruskäsitteet ja ajankohtaiset ilmiöt
- soveltaa kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta
- hankkia markkinointipalveluja
- arvioida markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa

Sisältö

- Markkinoinnin peruskäsitteet, suunnittelu ja tehokkuuden mittaaminen
- Digitaalinen markkinointi
- Kuluttajakäyttäytyminen
- B-to-B markkinointi ja myynti
- Kulttuurituottaja markkinointiviestintäpalveluiden hankkijana

Aika ja paikka

-

Oppimateriaalit

-

Opetusmenetelmät

-

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

-

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

-

Kansainvälisyys

-

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

-

Sisällön jaksotus

-

Lisätietoja opiskelijoille

-

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa markkinoinnin peruskäsitteet ja viimeisimmät ilmiöt. Hän tunnistaa kohderyhmäajattelua ja osaa suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia markkinointipalveluja suunnitelmatasolla sekä tunnistaa markkinoinnin ja myynnin roolin erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa markkinoinnin merkityksen, peruskäsitteet ja viimeisimmät ilmiöt. Hän osaa soveltaa kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia markkinointipalveluja sekä arvioida markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa erinomaisesti markkinoinnin peruskäsitteitä ja nähdä oman roolinsa osana ajankohtaisia ilmiöitä. Hän osaa soveltaa erinomaisesti kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia sujuvasti markkinointipalveluja sekä arvioida ja soveltaa markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa markkinoinnin peruskäsitteet ja viimeisimmät ilmiöt. Hän tunnistaa kohderyhmäajattelua ja osaa suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia markkinointipalveluja suunnitelmatasolla sekä tunnistaa markkinoinnin ja myynnin roolin erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

-

Siirry alkuun