Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti (5 op)
Toteutuksen tunnus: KU00EI30-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 20.08.2024 - 31.08.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 21.10.2024 - 31.12.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Hämeentie 135 D
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Maija Sydänmaanlakka
- Anu Kantola
- Vastuuopettaja
- Leena Björkqvist
- Ryhmät
-
KXB24S1Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma päivä
- Opintojakso
- KU00EI30
Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 46 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 22.10.2024 klo 09:15 - 16:00 (6 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
AR303
Oppimistila Stage
|
Ti 29.10.2024 klo 09:15 - 16:00 (6 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
AR303
Oppimistila Stage
|
Ti 05.11.2024 klo 09:15 - 12:00 (2 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
ZOOMISSA
|
Ti 12.11.2024 klo 09:15 - 16:00 (6 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
AR303
Oppimistila Stage
|
Ti 19.11.2024 klo 09:15 - 12:00 (2 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
AR303
Oppimistila Stage
|
Ti 26.11.2024 klo 09:15 - 16:00 (6 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
AR303
Oppimistila Stage
|
Ti 03.12.2024 klo 09:15 - 16:00 (6 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
AR303
Oppimistila Stage
|
Ti 10.12.2024 klo 09:15 - 16:00 (6 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
AR303
Oppimistila Stage
|
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- markkinoinnin merkityksen, peruskäsitteet ja ajankohtaiset ilmiöt
- soveltaa kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta
- hankkia markkinointipalveluja
- arvioida markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa
Sisältö
- Markkinoinnin peruskäsitteet, suunnittelu ja tehokkuuden mittaaminen
- Digitaalinen markkinointi
- Kuluttajakäyttäytyminen
- B-to-B markkinointi ja myynti
- Kulttuurituottaja markkinointiviestintäpalveluiden hankkijana
Työmuodot
-
Aika ja paikka
-
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
-
Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
-
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
-
Kansainväliset yhteydet
-
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
-
Sisällön jaksotus
-
Lisätietoja opiskelijoille
-
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
-
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit arvosanalle 1 tyydyttävä
Opiskelija osaa markkinoinnin peruskäsitteet ja viimeisimmät ilmiöt. Hän tunnistaa kohderyhmäajattelua ja osaa suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia markkinointipalveluja suunnitelmatasolla sekä tunnistaa markkinoinnin ja myynnin roolin erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.
Arviointikriteerit arvosanalle 3 hyvä
Opiskelija osaa markkinoinnin merkityksen, peruskäsitteet ja viimeisimmät ilmiöt. Hän osaa soveltaa kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia markkinointipalveluja sekä arvioida markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.
Arviointikriteerit arvosanalle 5 kiitettävä
Opiskelija osaa soveltaa erinomaisesti markkinoinnin peruskäsitteitä ja nähdä oman roolinsa osana ajankohtaisia ilmiöitä. Hän osaa soveltaa erinomaisesti kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia sujuvasti markkinointipalveluja sekä arvioida ja soveltaa markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.
Arviointikriteerit arvosanalle hyväksytty
Opiskelija osaa markkinoinnin peruskäsitteet ja viimeisimmät ilmiöt. Hän tunnistaa kohderyhmäajattelua ja osaa suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia markkinointipalveluja suunnitelmatasolla sekä tunnistaa markkinoinnin ja myynnin roolin erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.