Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti (5 op)
Toteutuksen tunnus: KU00EI30-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
20.08.2024 - 31.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
21.10.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) Kulttuuripalvelut ja musiikki
- Toimipiste
- Hämeentie 135 D
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Maija Sydänmaanlakka
- Anu Kantola
- Vastuuopettaja
- Leena Björkqvist
- Ryhmät
-
KXB24S1Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma päivä
- Opintojakso
- KU00EI30
Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 46 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 22.10.2024 klo 09:15 - 16:00 (6 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
AR303
Oppimistila Stage
|
Ti 29.10.2024 klo 09:15 - 16:00 (6 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
AR303
Oppimistila Stage
|
Ti 05.11.2024 klo 09:15 - 12:00 (2 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
ZOOMISSA
|
Ti 12.11.2024 klo 09:15 - 16:00 (6 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
AR303
Oppimistila Stage
|
Ti 19.11.2024 klo 09:15 - 12:00 (2 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
AR303
Oppimistila Stage
|
Ti 26.11.2024 klo 09:15 - 16:00 (6 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
AR303
Oppimistila Stage
|
Ti 03.12.2024 klo 09:15 - 16:00 (6 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
AR303
Oppimistila Stage
|
Ti 10.12.2024 klo 09:15 - 16:00 (6 t 45 min) |
Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti KU00EI30-3005 |
AR303
Oppimistila Stage
|
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- markkinoinnin merkityksen, peruskäsitteet ja ajankohtaiset ilmiöt
- soveltaa kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta
- hankkia markkinointipalveluja
- arvioida markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa
Sisältö
- Markkinoinnin peruskäsitteet, suunnittelu ja tehokkuuden mittaaminen
- Digitaalinen markkinointi
- Kuluttajakäyttäytyminen
- B-to-B markkinointi ja myynti
- Kulttuurituottaja markkinointiviestintäpalveluiden hankkijana
Aika ja paikka
-
Oppimateriaalit
-
Opetusmenetelmät
-
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
-
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
-
Kansainvälisyys
-
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
-
Sisällön jaksotus
-
Lisätietoja opiskelijoille
-
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa markkinoinnin peruskäsitteet ja viimeisimmät ilmiöt. Hän tunnistaa kohderyhmäajattelua ja osaa suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia markkinointipalveluja suunnitelmatasolla sekä tunnistaa markkinoinnin ja myynnin roolin erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa markkinoinnin merkityksen, peruskäsitteet ja viimeisimmät ilmiöt. Hän osaa soveltaa kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia markkinointipalveluja sekä arvioida markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa soveltaa erinomaisesti markkinoinnin peruskäsitteitä ja nähdä oman roolinsa osana ajankohtaisia ilmiöitä. Hän osaa soveltaa erinomaisesti kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia sujuvasti markkinointipalveluja sekä arvioida ja soveltaa markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija osaa markkinoinnin peruskäsitteet ja viimeisimmät ilmiöt. Hän tunnistaa kohderyhmäajattelua ja osaa suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia markkinointipalveluja suunnitelmatasolla sekä tunnistaa markkinoinnin ja myynnin roolin erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
-