Markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: LC00FE33-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
-
01.04.2024 - 25.06.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) Liiketalous
- Toimipiste
- Leiritie 1
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 35
- Koulutus
- Degree Programme in International Business and Logistics
- Opettajat
- Suvi Moll
- Erkki Alanen
- Vastuuopettaja
- Suvi Moll
- Ryhmät
-
IBL_SETO24International Business and Logistics_Commissioned education 2024
-
LXC24K1TInternational Business and Logistics, tilauskoulutus
- Opintojakso
- LC00FE33
Toteutuksella on 10 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 30 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ma 06.05.2024 klo 14:00 - 17:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3008 |
MMA119
Oppimistila
|
Ti 07.05.2024 klo 11:00 - 14:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3008 |
MMA227
Oppimistila
|
Ma 13.05.2024 klo 14:00 - 17:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3008 |
MMA119
Oppimistila
|
Ti 14.05.2024 klo 11:00 - 14:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3008 |
MMA227
Oppimistila
|
Ma 20.05.2024 klo 14:00 - 17:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3008 |
MMA119
Oppimistila
|
Ti 21.05.2024 klo 11:00 - 14:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3008 |
MMA227
Oppimistila
|
Ma 27.05.2024 klo 14:00 - 17:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3008 |
MMA119
Oppimistila
|
Ti 28.05.2024 klo 11:00 - 14:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3008 |
MMA227
Oppimistila
|
Ma 10.06.2024 klo 14:00 - 17:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3008 |
MMA119
Oppimistila
|
Ti 11.06.2024 klo 11:00 - 14:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3008 |
MMA219
Oppimistila
|
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja palvelujen roolin yrityksen strategiassa sekä asiakaslähtöisen markkinoinnin menestystekijänä liiketoiminnan harjoittamisessa. Opiskelija tunnistaa markkinoinnin keskeiset käsitteet, terminologian ja eri osa-alueet. Opiskelija kykenee keräämään, analysoimaan ja tuottamaan informaatiota sekä tekemään kehitysehdotuksia yrityksen suunnitteluprosessia varten.
Sisältö
• Liiketoimintaympäristö ja sen vaikutukset markkinointiin
• Asiakashankinnan metodit
• Markkinointimix
• Markkinoinnin suunnittelu, toteuttaminen ja seuranta
• Kestävä markkinointi
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.