Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: LC00FE33-3008

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.04.2024 - 25.06.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2019-2024) Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 35
Koulutus
Degree Programme in International Business and Logistics
Opettajat
Suvi Moll
Erkki Alanen
Vastuuopettaja
Suvi Moll
Ryhmät
IBL_SETO24
International Business and Logistics_Commissioned education 2024
LXC24K1T
International Business and Logistics, tilauskoulutus
Opintojakso
LC00FE33

Toteutuksella on 10 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 30 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ma 06.05.2024 klo 14:00 - 17:00
(3 t 0 min)
Marketing LC00FE33-3008
MMA119 Oppimistila
Ti 07.05.2024 klo 11:00 - 14:00
(3 t 0 min)
Marketing LC00FE33-3008
MMA227 Oppimistila
Ma 13.05.2024 klo 14:00 - 17:00
(3 t 0 min)
Marketing LC00FE33-3008
MMA119 Oppimistila
Ti 14.05.2024 klo 11:00 - 14:00
(3 t 0 min)
Marketing LC00FE33-3008
MMA227 Oppimistila
Ma 20.05.2024 klo 14:00 - 17:00
(3 t 0 min)
Marketing LC00FE33-3008
MMA119 Oppimistila
Ti 21.05.2024 klo 11:00 - 14:00
(3 t 0 min)
Marketing LC00FE33-3008
MMA227 Oppimistila
Ma 27.05.2024 klo 14:00 - 17:00
(3 t 0 min)
Marketing LC00FE33-3008
MMA119 Oppimistila
Ti 28.05.2024 klo 11:00 - 14:00
(3 t 0 min)
Marketing LC00FE33-3008
MMA227 Oppimistila
Ma 10.06.2024 klo 14:00 - 17:00
(3 t 0 min)
Marketing LC00FE33-3008
MMA119 Oppimistila
Ti 11.06.2024 klo 11:00 - 14:00
(3 t 0 min)
Marketing LC00FE33-3008
MMA219 Oppimistila
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja palvelujen roolin yrityksen strategiassa sekä asiakaslähtöisen markkinoinnin menestystekijänä liiketoiminnan harjoittamisessa. Opiskelija tunnistaa markkinoinnin keskeiset käsitteet, terminologian ja eri osa-alueet. Opiskelija kykenee keräämään, analysoimaan ja tuottamaan informaatiota sekä tekemään kehitysehdotuksia yrityksen suunnitteluprosessia varten.

Sisältö

• Liiketoimintaympäristö ja sen vaikutukset markkinointiin
• Asiakashankinnan metodit
• Markkinointimix
• Markkinoinnin suunnittelu, toteuttaminen ja seuranta
• Kestävä markkinointi

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Siirry alkuun