Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöinen palvelukokemus (5 op)

Toteutuksen tunnus: LD00EH76-3017

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 11.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
26.08.2024 - 10.11.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2019-2024) Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettajat
Pia Väkiparta-Lehtonen
Vastuuopettaja
Anne Perkiö
Ryhmät
LXD23S1_M1
LXD23S1_M1
LXD23S1_M2
LXD23S1_M2
Opintojakso
LD00EH76

Toteutuksella on 12 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 66 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ke 28.08.2024 klo 11:00 - 16:00
(5 t 0 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017
MMC304 Oppimistila
Ke 04.09.2024 klo 11:00 - 16:00
(5 t 0 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017
MMC304 Oppimistila
Ke 11.09.2024 klo 11:00 - 16:00
(5 t 0 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017
MMC304 Oppimistila
Ke 25.09.2024 klo 11:00 - 16:00
(5 t 0 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017
Yritysvierailu Hotel Matts
Ke 02.10.2024 klo 11:00 - 16:00
(5 t 0 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017
MMC304 Oppimistila
Ke 09.10.2024 klo 11:00 - 16:00
(5 t 0 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017
MMC304 Oppimistila
Ma 14.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017
MMA111a Oppimistila
Ti 15.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017
MMA111a Oppimistila
Ke 16.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017
MMA111a Oppimistila
To 17.10.2024 klo 10:00 - 15:00
(5 t 0 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017
Zoom
Ke 23.10.2024 klo 11:00 - 16:00
(5 t 0 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017
MMB235 Fysiikan Demolaboratorio
Ke 30.10.2024 klo 11:00 - 16:00
(5 t 0 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017
MMB235 Fysiikan Demolaboratorio
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä. Opiskelija ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista sekä osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta. Opiskelija tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja sekä osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja

Sisältö

- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta
- arvojen merkitys kuluttajakäyttäytymisessä
- palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät
- asiakaskokemus
- palveluiden merkitys yhteiskunnallisen hyvinvoinnin rakentamisessa.

Aika ja paikka

Lukujärjestyksen mukaan.

Oppimateriaalit

Consumer behaviour : an European perspective / Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg. tai vastaava
Muu kurssimateriaali

Opetusmenetelmät

Aktivoiva luento
Ryhmätyöt
Itsenäiset tehtävät
Työpajat

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Projektityö

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Kurssitehtävät itsenäisesti

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kurssilla tehdään projektityö. Projektityön hyväksytty suoritus vaatii aktiivisen läsnäolon vk 42 ma-ke, klo 9-16. Ei poissaoloja.

Lisätietoja opiskelijoille

Esitietovaatimus: markkinoinnin perusopintoja 5op

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

60% yksilötehtävät
40% ryhmätehtävät

Esitietovaatimukset

Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen

Siirry alkuun