Asiakaslähtöinen palvelukokemus (5 op)
Toteutuksen tunnus: LD00EH76-3017
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
06.05.2024 - 11.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
26.08.2024 - 10.11.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) Liiketalous
- Toimipiste
- Leiritie 1
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 35
- Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Pia Väkiparta-Lehtonen
- Vastuuopettaja
- Anne Perkiö
- Ryhmät
-
LXD23S1_M1LXD23S1_M1
-
LXD23S1_M2LXD23S1_M2
- Opintojakso
- LD00EH76
Toteutuksella on 12 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 66 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ke 28.08.2024 klo 11:00 - 16:00 (5 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017 |
MMC304
Oppimistila
|
Ke 04.09.2024 klo 11:00 - 16:00 (5 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017 |
MMC304
Oppimistila
|
Ke 11.09.2024 klo 11:00 - 16:00 (5 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017 |
MMC304
Oppimistila
|
Ke 25.09.2024 klo 11:00 - 16:00 (5 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017 |
Yritysvierailu Hotel Matts
|
Ke 02.10.2024 klo 11:00 - 16:00 (5 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017 |
MMC304
Oppimistila
|
Ke 09.10.2024 klo 11:00 - 16:00 (5 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017 |
MMC304
Oppimistila
|
Ma 14.10.2024 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017 |
MMA111a
Oppimistila
|
Ti 15.10.2024 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017 |
MMA111a
Oppimistila
|
Ke 16.10.2024 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017 |
MMA111a
Oppimistila
|
To 17.10.2024 klo 10:00 - 15:00 (5 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017 |
Zoom
|
Ke 23.10.2024 klo 11:00 - 16:00 (5 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017 |
MMB235
Fysiikan Demolaboratorio
|
Ke 30.10.2024 klo 11:00 - 16:00 (5 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3017 |
MMB235
Fysiikan Demolaboratorio
|
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä. Opiskelija ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista sekä osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta. Opiskelija tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja sekä osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja
Sisältö
- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta
- arvojen merkitys kuluttajakäyttäytymisessä
- palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät
- asiakaskokemus
- palveluiden merkitys yhteiskunnallisen hyvinvoinnin rakentamisessa.
Aika ja paikka
Lukujärjestyksen mukaan.
Oppimateriaalit
Consumer behaviour : an European perspective / Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg. tai vastaava
Muu kurssimateriaali
Opetusmenetelmät
Aktivoiva luento
Ryhmätyöt
Itsenäiset tehtävät
Työpajat
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Projektityö
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Kurssitehtävät itsenäisesti
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kurssilla tehdään projektityö. Projektityön hyväksytty suoritus vaatii aktiivisen läsnäolon vk 42 ma-ke, klo 9-16. Ei poissaoloja.
Lisätietoja opiskelijoille
Esitietovaatimus: markkinoinnin perusopintoja 5op
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
60% yksilötehtävät
40% ryhmätehtävät
Esitietovaatimukset
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen