Asiakaslähtöisen palvelukokemuksen kehittäminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LC00EG85-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
06.05.2024 - 11.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
26.08.2024 - 20.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) Liiketalous
- Toimipiste
- Leiritie 1
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 35
- Koulutus
- Degree Programme in International Business and Logistics
- Opettajat
- Erkki Alanen
- Vastuuopettaja
- Suvi Moll
- Ryhmät
-
LC22B_IB_MIncoming DD HWR Berlin, IBMAN Marketing
-
LXC22_MARLXC22_Marketing
-
LC22B_IB_FIncoming DD HWR Berlin, IBMAN Finance
-
LC22R_MIncoming DD Rennes 3rd year students Marketing
-
LB23KIncoming DD Krems 2nd year students
-
LD22B_L_MIncoming DD Switzerland Marketing
-
LB22S_MIncoming DD Stuttgart Marketing
-
LB22L_FIncoming DD La Rochelle 3rd year students Finance
-
LB22L_BIIncoming DD La Rochelle 3rd year students Business Intelligence
-
LB22L_MIncoming DD La Rochelle 3rd year students Marketing
- Opintojakso
- LC00EG85
Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 24 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ke 28.08.2024 klo 11:00 - 14:00 (3 t 0 min) |
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004 |
MMA210
Oppimistila
|
Ke 04.09.2024 klo 11:00 - 14:00 (3 t 0 min) |
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004 |
MMA210
Oppimistila
|
Ke 11.09.2024 klo 11:00 - 14:00 (3 t 0 min) |
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004 |
MMA210
Oppimistila
|
Ke 25.09.2024 klo 11:00 - 14:00 (3 t 0 min) |
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004 |
MMA210
Oppimistila
|
Ke 02.10.2024 klo 11:00 - 14:00 (3 t 0 min) |
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004 |
MMA210
Oppimistila
|
Ke 09.10.2024 klo 11:00 - 14:00 (3 t 0 min) |
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004 |
MMA210
Oppimistila
|
Ke 30.10.2024 klo 11:00 - 14:00 (3 t 0 min) |
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004 |
MMA210
Oppimistila
|
Ke 13.11.2024 klo 11:00 - 14:00 (3 t 0 min) |
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004 |
Voluntary online clinic for groups working on COSD-assignment.
|
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija:
- ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä
- ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista
- osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta
- tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja
- osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja
Sisältö
- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta
- palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät
- asiakaskokemus
Opetusmenetelmät
Lähiopetusta kampuksella.
Luentoja, harjoitustehtäviä ja itseopiskelua.
Lisätietoja opiskelijoille
Toteutus on suunnattu Metropolian opiskelijoille.
Toteutuksen tarkempi sisältö esitellään ensimmäisellä luentokerralla.
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi perustuu pisteytettäviin harjoitustehtäviin.
Esitietovaatimukset
Markkinointi tai vastaavat perustiedot ja - taidot markkinoinnista