Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöisen palvelukokemuksen kehittäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LC00EG85-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 11.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
26.08.2024 - 20.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2019-2024) Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 35
Koulutus
Degree Programme in International Business and Logistics
Opettajat
Erkki Alanen
Vastuuopettaja
Suvi Moll
Ryhmät
LC22B_IB_M
Incoming DD HWR Berlin, IBMAN Marketing
LXC22_MAR
LXC22_Marketing
LC22B_IB_F
Incoming DD HWR Berlin, IBMAN Finance
LC22R_M
Incoming DD Rennes 3rd year students Marketing
LB23K
Incoming DD Krems 2nd year students
LD22B_L_M
Incoming DD Switzerland Marketing
LB22S_M
Incoming DD Stuttgart Marketing
LB22L_F
Incoming DD La Rochelle 3rd year students Finance
LB22L_BI
Incoming DD La Rochelle 3rd year students Business Intelligence
LB22L_M
Incoming DD La Rochelle 3rd year students Marketing
Opintojakso
LC00EG85

Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 24 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ke 28.08.2024 klo 11:00 - 14:00
(3 t 0 min)
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004
MMA210 Oppimistila
Ke 04.09.2024 klo 11:00 - 14:00
(3 t 0 min)
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004
MMA210 Oppimistila
Ke 11.09.2024 klo 11:00 - 14:00
(3 t 0 min)
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004
MMA210 Oppimistila
Ke 25.09.2024 klo 11:00 - 14:00
(3 t 0 min)
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004
MMA210 Oppimistila
Ke 02.10.2024 klo 11:00 - 14:00
(3 t 0 min)
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004
MMA210 Oppimistila
Ke 09.10.2024 klo 11:00 - 14:00
(3 t 0 min)
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004
MMA210 Oppimistila
Ke 30.10.2024 klo 11:00 - 14:00
(3 t 0 min)
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004
MMA210 Oppimistila
Ke 13.11.2024 klo 11:00 - 14:00
(3 t 0 min)
Customer-Oriented Service Design LC00EG85-3004
Voluntary online clinic for groups working on COSD-assignment.
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija:
- ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä
- ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista
- osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta
- tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja
- osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja

Sisältö

- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta
- palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät
- asiakaskokemus

Opetusmenetelmät

Lähiopetusta kampuksella.
Luentoja, harjoitustehtäviä ja itseopiskelua.

Lisätietoja opiskelijoille

Toteutus on suunnattu Metropolian opiskelijoille.
Toteutuksen tarkempi sisältö esitellään ensimmäisellä luentokerralla.

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi perustuu pisteytettäviin harjoitustehtäviin.

Esitietovaatimukset

Markkinointi tai vastaavat perustiedot ja - taidot markkinoinnista

Siirry alkuun