Siirry suoraan sisältöön

Unity-Peliohjelmointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: TT00DU32-3061

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.01.2025 - 31.12.2026
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
ICT ja tuotantotalous
Toimipiste
Karaportti 2
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 5000
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan tutkinto-ohjelma
Opettajat
Virve Prami
Vastuuopettaja
Janne Salonen
Ryhmät
ATX25TV_MAKSULLINEN_JÄRJESTELMÄ
ATX25TV MAKSULLINEN JÄRJESTELMÄ
Opintojakso
TT00DU32
Toteutukselle TT00DU32-3061 ei löytynyt varauksia!

Aika ja paikka

Kurssi suoritetaan itsenäisesti Viope-verkkoympäristössä joten suoritusaika ja -paikka riippuu opiskelijasta itsestään.

Oppimateriaalit

N/A

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

N/A

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

N/A

Kansainvälisyys

N/A

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

N/A

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Kurssista saa hyväksytty merkinnän kun siitä on suoritettu vähintään 80%

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Riippuu opiskelijasta itsestään.

Sisällön jaksotus

1. Unityn perusteet
2. Unityu kenttäeditorina
3. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot
4. Ohjelmoinnin perusteet
5. Skriptit - Pelaajan ohjaimet
6. Skriptit - Kilpa-ajopeli

Opetusmenetelmät

Itseopiskeltava verkkokurssi Viope-ympäristössä

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Suorita opintojakso tekemällä kaikki tehtävät (quiz & avoimet). Kirjoita avoimista tehtävistä oppimispäiväkirja siten, että se on enintään 1 A4 per luku. Palauta oppimispäiväkirja samalla, kun haet opintojaksosta suoritusta kirjoittamalla sähköposti osoitteeseen viopesupport@metropolia.fi otsikolla "Unity-peliohjelmointi opintojakson suoritus".

Toteutustavat

Itseopiskeltava verkkokurssi Viope-ympäristössä.

Suoritustavat

Itseopiskeltava verkkokurssi Viope-ympäristössä.

Siirry alkuun