Siirry suoraan sisältöön

Ohjelmointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: KX00ED30-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 31.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.10.2024 - 05.11.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2019-2024) Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135 D
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 18
Koulutus
Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettajat
Turkka Loimisto
Vastuuopettaja
Turkka Loimisto
Ryhmät
KXE23S1XR
XR Design
Opintojakso
KX00ED30

Toteutuksella on 12 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 84 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ma 21.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmointi KX00ED30-3004
AR454 Digitila Rotation
Ti 22.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmointi KX00ED30-3004
AR454 Digitila Rotation
Ke 23.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmointi KX00ED30-3004
AR454 Digitila Rotation
To 24.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmointi KX00ED30-3004
AR454 Digitila Rotation
Pe 25.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmointi KX00ED30-3004
AR454 Digitila Rotation
Ma 28.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmointi KX00ED30-3004
AR454 Digitila Rotation
Ti 29.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmointi KX00ED30-3004
AR454 Digitila Rotation
Ke 30.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmointi KX00ED30-3004
AR454 Digitila Rotation
To 31.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmointi KX00ED30-3004
AR454 Digitila Rotation
Pe 01.11.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmointi KX00ED30-3004
AR454 Digitila Rotation
Ma 04.11.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmointi KX00ED30-3004
AR454 Digitila Rotation
Ti 05.11.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Ohjelmointi KX00ED30-3004
AR454 Digitila Rotation
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija tunnistaa ohjelmoinnin merkityksen tietoyhteiskunnan palveluiden, tuotteiden ja sisältöjen tuotannossa. Opiskelija tunnistaa yleisimmät ohjelmointikielet ja niiden käyttötarkoitukset. Opiskelija osaa tuottaa ja muokata XR-sovelluksissa tarvittavavia toiminnallisuuksia ja ymmärtää ohjelmoinnin merkityksen sovelluksen toiminnassa.

Sisältö

Opintojakso- ohjelmointi osana tietoyhteiskuntaa

- ohjelmointiosaamisen merkitys XR-ympäristöissä
- ohjelmointi pelimoottoreissa
- XR-sovellusten perustoimintojen ohjelmointi lla perehdytään ohjelmoinnin merkitykseen ja opitaan tuottamaan pelimoottoreissa ja XR-ympäristöissä tarvittavia keskeisiä toimintoja.

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee ohjelmoinnin perusteet sekä ohjelmoinnin työkaluja ja ympäristöjä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa ohjelmoida omia XR-sovelluksia käyttäen järkevästi ohjelmointityökaluja ja -ympäristöjä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa luoda laadukkaita omia XR-sovelluksia käyttäen ammattimaisesti ohjelmointityökaluja ja -ympäristöjä. Hän osaa vertailla erilaisia teknisiä ratkaisutapoja ja soveltaa niistä parhaiten sopivia omiin tarpeisiinsa.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija tuntee ohjelmoinnin perusteet sekä ohjelmoinnin työkaluja ja ympäristöjä.

Siirry alkuun