Planning of the Thesis Work (5 cr)
Code: XX00EL75-3038
General information
Enrollment
27.11.2023 - 07.01.2024
Timing
01.01.2024 - 17.05.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
3 op
RDI portion
5 op
Mode of delivery
40 % Contact teaching, 60 % Distance learning
Unit
Music
Campus
Hämeentie 135
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Music
Teachers
- Annu Tuovila
Teacher in charge
Annu Tuovila
Groups
-
KXF21S1Musiikin tutkinto-ohjelma päivä
Objective
The student will be able to
- identify questions and needs for development in the professional field and the working life and to plan for their solutions in accordance with the principles of sustainable development
- use reliable and confined information from various sources in the development work
- apply professional skills and knowledge and use appropriate methods for the development task
Content
- familiarizing with the Thesis process
- agreement and permit practices
- familiarizing with the operational environment, and planning co-operation with working life partners
- recognizing developmental needs
- critical literature search in Finnish and English language
- choosing methodology and methods
- focusing Thesis topic
- preparing and presenting Thesis plan
Location and time
Kaikille yhteiset kerrat:
17.1. klo 13-16 AS522
24.1. klo 13-16 AS522
6.3. klo 13-16 ZOOM-tapaaminen
20.3. klo 13-16 ZOOM-tapaaminen
24.4. klo 13-16 AS522
Lisäksi opintojaksoon kuuluu kaksi henkilökohtaista tapaamista vastuuopettajan kanssa erikseen sovittavan aikataulun mukaan. Aikataulut kerrotaan 17.1.
Opintojakson aineistot, aikataulut ja tehtävät ovat Moodle-työtilassa. Opinnäytetyön aihe-ehdotus ja suunnitelma tallennetaan wihi-järjestelmään. Tarkemmat osoitteet, ohjeet ja aikataulut 17.1.
Materials
Opintojakson Moodle-työtilaan tallennetut oppimateriaalit
Teaching methods
Opintojakso sisältää suurryhmäopetusta, pienryhmätyöskentelyä sekä henkilökohtaista ohjausta. Työskentelyä tukevat verkko-oppimistehtävät. Kevään tavoitteena on oppia opinnäytetyön tekemisen välineet sekä jäsentää oma työsuunnitelma. Mahdollisuus kesäopintoina opinnäytetyöhön. Opintojakson voi suorittaa kv-opiskelijavaihdosta käsin etäopintoina, tarkemmasta kv-vaihdon suoritustavasta sovitaan opintojakson vastuuopettaja Annu Tuovilan kanssa. Vaikka teet opintojakson opiskelijavaihdossa, tulee opintojaksolle silti ilmoittautua.
Employer connections
Opinnäytetyö tehdään kiinteästi yhteydessä työelämän tarpeisiin.
Completion alternatives
Opinnäytetyön suunnittelu kesäopintona.
Student workload
Opintojakso sisältää yhteisten kertojen ja henkilökohtaisen ohjauksen lisäksi oppimistehtäviä. Opintojaksolle on varattu työskentelyaika lukujärjestykseen keskiviikkoisin klo 13-16. Jos työskentelet säännöllisesti keskiviikkoisin, tehtävät on mahdollista saada valmiiksi lukujärjestykseen varatun ajan puitteissa. Jos et työskentele opinnäytetyön parissa keskiviikon lukujärjestykseen merkittynä aikana, varaa viikkoihisi säännöllisesti vastaava aika muuhun ajankohtaan.
Further information
Kaikille yhteiset kerrat:
17.1. klo 13-16 AS522
24.1. klo 13-16 AS522
6.3. klo 13-16 ZOOM-tapaaminen
20.3. klo 13-16 ZOOM-tapaaminen
24.4. klo 13-16 AS522
Lisäksi opintojaksoon kuuluu kaksi henkilökohtaista tapaamista vastuuopettajan kanssa erikseen sovittavan aikataulun mukaan. Aikataulut kerrotaan 17.1.
Opintojakson aineistot, aikataulut ja tehtävät ovat Moodle-työtilassa. Opinnäytetyön aihe-ehdotus ja suunnitelma tallennetaan wihi-järjestelmään. Tarkemmat osoitteet, ohjeet ja aikataulut 17.1.
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Assessment criteria, satisfactory (1)
See the attachment "Framework for evaluation: Final project (Bachelor's)"
Assessment criteria, good (3)
See the attachment "Framework for evaluation: Final project (Bachelor's)"
Assessment criteria, excellent (5)
See the attachment "Framework for evaluation: Final project (Bachelor's)"
Assessment criteria, approved/failed
See the attachment "Framework for evaluation: Final project (Bachelor's)"
Prerequisites
Competence in research and development methods in accordance with the curriculum