Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: LC00FE33-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
04.12.2023 - 07.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
15.01.2024 - 24.05.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2019-2024) Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 35
Koulutus
Degree Programme in European Business Administration
Opettajat
William Simcoe
Vastuuopettaja
Suvi Moll
Ryhmät
LXC23_C
Part of the LXC23 cohort starting in spring 2024, GROUP C
LXA23_A
Half of LXA23 cohorts present, GROUP A
LXA23_C
Part of the LXA23 cohorts starting in spring 2024, GROUP C
Opintojakso
LC00FE33

Toteutuksella on 15 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 38 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ma 15.01.2024 klo 11:30 - 14:00
(2 t 30 min)
Marketing LC00FE33-3003
MMB235 Fysiikan Demolaboratorio
Ma 22.01.2024 klo 11:30 - 14:00
(2 t 30 min)
Marketing LC00FE33-3003
Zoom meeting
Ma 29.01.2024 klo 11:30 - 14:00
(2 t 30 min)
Marketing LC00FE33-3003
MMB235 Fysiikan Demolaboratorio
Ma 05.02.2024 klo 11:30 - 14:00
(2 t 30 min)
Marketing LC00FE33-3003
MMB235 Fysiikan Demolaboratorio
Ma 12.02.2024 klo 11:30 - 14:00
(2 t 30 min)
Marketing LC00FE33-3003
MMB235 Fysiikan Demolaboratorio
Ma 26.02.2024 klo 11:00 - 14:00
(3 t 0 min)
Marketing LC00FE33-3003
MMB235 Fysiikan Demolaboratorio
Ma 04.03.2024 klo 11:30 - 14:00
(2 t 30 min)
Marketing LC00FE33-3003
MMB235 Fysiikan Demolaboratorio
Ma 11.03.2024 klo 11:30 - 14:00
(2 t 30 min)
Marketing LC00FE33-3003
MMB235 Fysiikan Demolaboratorio
Ma 18.03.2024 klo 11:30 - 14:00
(2 t 30 min)
Marketing LC00FE33-3003
MMB235 Fysiikan Demolaboratorio
Ma 25.03.2024 klo 11:30 - 14:00
(2 t 30 min)
Marketing LC00FE33-3003
Online
Ma 08.04.2024 klo 11:30 - 14:00
(2 t 30 min)
Marketing LC00FE33-3003
MMB235 Fysiikan Demolaboratorio
Ma 15.04.2024 klo 11:30 - 14:00
(2 t 30 min)
Marketing LC00FE33-3003
MMB235 Fysiikan Demolaboratorio
Ma 22.04.2024 klo 11:30 - 14:00
(2 t 30 min)
Marketing LC00FE33-3003
MMB235 Fysiikan Demolaboratorio
Ma 29.04.2024 klo 11:30 - 14:00
(2 t 30 min)
Marketing LC00FE33-3003
Online
Ma 06.05.2024 klo 11:30 - 14:00
(2 t 30 min)
Marketing LC00FE33-3003
MMB235 Fysiikan Demolaboratorio
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja palvelujen roolin yrityksen strategiassa sekä asiakaslähtöisen markkinoinnin menestystekijänä liiketoiminnan harjoittamisessa. Opiskelija tunnistaa markkinoinnin keskeiset käsitteet, terminologian ja eri osa-alueet. Opiskelija kykenee keräämään, analysoimaan ja tuottamaan informaatiota sekä tekemään kehitysehdotuksia yrityksen suunnitteluprosessia varten.

Sisältö

• Liiketoimintaympäristö ja sen vaikutukset markkinointiin
• Asiakashankinnan metodit
• Markkinointimix
• Markkinoinnin suunnittelu, toteuttaminen ja seuranta
• Kestävä markkinointi

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Siirry alkuun