Terveyden edistämisen työmenetelmät (5 op)
Toteutuksen tunnus: SX00EB00-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 27.11.2023 - 10.12.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 08.01.2024 - 12.04.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähi- ja etäopetus
- Toimipiste
- Myllypurontie 1
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 35
- Koulutus
- Terveydenhoitotyön tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Henna Hertell
- Maria Kauppinen
- Hanna Vatanen
- Vastuuopettaja
- Maria Kauppinen
- Ryhmät
-
SXQ21S1Terveydenhoitotyön tutkinto-ohjelma päivä
- Opintojakso
- SX00EB00
Toteutuksella on 7 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 25 t 30 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ke 10.01.2024 klo 13:00 - 14:30 (1 t 30 min) |
Terveyden edistämisen työmenetelmät SX00EB00-3003, orientaatio Zoomissa |
|
To 18.01.2024 klo 08:30 - 11:00 (2 t 30 min) |
Terveyden edistämisen työmenetelmät SX00EB00-3003 |
https://metropolia.zoom.us/j/61071533302
|
To 01.02.2024 klo 09:00 - 11:30 (2 t 30 min) |
Terveyden edistämisen työmenetelmät SX00EB00-3003 |
MPB4011
Terveydenedistäminen
|
To 01.02.2024 klo 12:15 - 14:45 (2 t 30 min) |
Terveyden edistämisen työmenetelmät SX00EB00-3003 |
MPB4011
Terveydenedistäminen
|
To 08.02.2024 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Terveyden edistämisen työmenetelmät SX00EB00-3003, teoria kampuksella |
MPB6005
Oppimistila
|
Ke 06.03.2024 klo 13:00 - 15:30 (2 t 30 min) |
Terveyden edistämisen työmenetelmät SX00EB00-3003/Rokotussimulaatio |
MPB6005
Oppimistila
|
Pe 22.03.2024 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Terveyden edistämisen työmenetelmät SX00EB00-3003, seminaari kampuksella |
MPC4011
Oppimistila
|
Aika ja paikka
Orientaatio Zoomissa.
Luennot, seminaari ja simulaatio löytyvät lukujärjestyksestä.
Oppimateriaalit
Moodlessa ja tunneilla jaettava materiaali.
Opettajan laatimat tehtävät ja MATERIAALIT ovat Tekijänoikeuslain (404/61) mukaisia teoksia, joihin opettajalla on tekijänoikeus. Tehtäviä JA MATERIAALEJA ei saa käyttää muuten kuin omissa opinnoissaan. Niiden julkinen levittäminen on sallittua vain opettajan luvalla.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei harjoittelua.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ryhmämuotoiset seminaariesitykset terveyden edistämisen työmenetelmistä.
Kansainvälisyys
Ei kansainvälisiä yhteyksiä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaista suoritustapaa
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Ryhmätyönä toteutettava seminaarityö H1-H5.
Yksilötehtävät hylätty - hyväksytty
Rokotusosaaminen: portfolio hylätty - hyväksytty, yksilötentti hylätty - hyväksytty
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op = 133h
Vavu 1,25 op = 33h
Rokotusosaamisen syventävät opinnot 1,25 op = 33h
Terveyden edistämisen työmenetelmät, 2,5 op =67h
Sisällön jaksotus
-
Opetusmenetelmät
Luennot
Itsenäiset- ja ryhmätehtävät.
Verkkokurssit.
Simulaatio.
Seminaari.
Aikataulut löytyvät lukujärjestyksestä.
Lisätietoja opiskelijoille
Luennoilla, simulaatiossa ja seminaarissa läsnäolovelvoite. Osa luennoista on zoomissa ja osa lähiopetuksena kampuksella.
Opintojaksopalaute:
Toteutuksesta kerätään opintojaksopalautetta, mikä on tärkeä osa opetuksen ja toiminnan kehittämistyötä. Palautetta antamalla sinulla on mahdollisuus vaikuttaa opintojaksojen sisältöön sekä opetuksen kehittämiseen. Palautteen avulla opettaja pystyy kehittämään omia toteutuksiaan ja opetusmenetelmiään myös muilla opintojaksoillaan. Rakentavan palautteen antaminen kehittää myös omia työelämätaitojasi. Opintojaksopalaute annetaan nimettömänä, eikä palautteen antajaa voida tunnistaa.
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Arviointikriteerit ks. opetussuunnitelman liite "Osaamisen arviointikehikko".
Osaamisen arvioinnissa käytetään arviointikehikon tasoa asiantuntija.
Lisätiedot
Luennoilla, simulaatiossa ja seminaarissa läsnäolovelvoite. Osa luennoista on zoomissa ja osa lähiopetuksena kampuksella.
Opintojaksopalaute:
Toteutuksesta kerätään opintojaksopalautetta, mikä on tärkeä osa opetuksen ja toiminnan kehittämistyötä. Palautetta antamalla sinulla on mahdollisuus vaikuttaa opintojaksojen sisältöön sekä opetuksen kehittämiseen. Palautteen avulla opettaja pystyy kehittämään omia toteutuksiaan ja opetusmenetelmiään myös muilla opintojaksoillaan. Rakentavan palautteen antaminen kehittää myös omia työelämätaitojasi. Opintojaksopalaute annetaan nimettömänä, eikä palautteen antajaa voida tunnistaa.