2D-peliohjelmointi I (2 op)
Toteutuksen tunnus: TX00EJ55-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2022 - 31.12.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2023 - 31.07.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Toimipiste
- Karaportti 2
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan tutkinto-ohjelma
Tavoitteet
Opintojakson aikana käydään läpi 2D-peliohjelmoinnin perusteet C#-kielellä Unity-ympäristössä.
Sisältö
Tutustutaan Unityn pelimoottoriin (2D). Opintojakso on suunniteltu väyläopintoihin 2. asteelta 3.asteelle.
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee Unityn 2D-peleihin (esim. tasohyppely) perusteet ja osaa auttavasti toteuttaa 2D-tasohyppelypelin
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tuntee Unityn 2D-peleihin (esim. tasohyppely) perusteet ja osaa pienellä ohjauksella tai lähes itsenäisesti toteuttaa 2D-tasohyppelypelin
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee Unityn 2D-peleihin (esim. tasohyppely) perusteet ja osaa itsenäisesti toteuttaa 2D-tasohyppelypelin
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee Unityn 2D-peleihin (esim. tasohyppely) perusteet ja osaa auttavasti toteuttaa 2D-tasohyppelypelin