Execution of the Thesis Work (5 cr)
Code: KX00DZ33-3005
General information
- Enrollment
-
02.05.2023 - 31.05.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.08.2023 - 22.12.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Virtual portion
- 4 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- On-campus and online
- Unit
- (2019-2024) Music
- Campus
- Hämeentie 135 D
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Music
- Teachers
- Johanna Talasniemi
- musiikki virtuaali
- Teacher in charge
- Annu Tuovila
- Groups
-
KXF20S1Musiikin tutkinto-ohjelma päivä
- Course
- KX00DZ33
Implementation has 4 reservations. Total duration of reservations is 12 h 45 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Wed 06.09.2023 time 13:00 - 16:15 (3 h 15 min) |
Opinnäytetyön toteutus, Johannan ryhmä KX00DZ33-3005 |
AR342
Oppimistila Konsepti
|
Wed 04.10.2023 time 13:00 - 16:15 (3 h 15 min) |
Opinnäytetyön toteutus, Johannan ryhmä KX00DZ33-3005 |
AR342
Oppimistila Konsepti
|
Wed 22.11.2023 time 13:00 - 16:15 (3 h 15 min) |
Opinnäytetyön toteutus, Johannan ryhmä KX00DZ33-3005 |
AR342
Oppimistila Konsepti
|
Wed 13.12.2023 time 13:00 - 16:00 (3 h 0 min) |
Opinnäytetyön toteutus, Johannan ryhmä KX00DZ33-3005 |
AS522
Oppimistila Metropolia
|
Objective
The student will be able to
- execute a development project useful for the working life or the profession in an independent, responsible and collaborative manner
- communicate in different stages of the work both to peers and to other audiences in a clear, well argumented and illustrative manner
Content
Executing a development project. Research methods. Project management. The structure and writing of thesis.
Location and time
Opetus toteutuu keskiviikkoisin klo 13-16 ja koostuu kaikille yhteisistä lähitapaamisista, verkkotyöpajoista sekä henkilökohtaisesta ohjauksesta.
Yhteiset tapaamiset:
6.9. klo 13-16 AR342 Konsepti (kirjaston takana)
4.10. klo 13-16 AR342 Konsepti
22.11. klo 13-16 AR342 Konsepti
13.12. klo 13-16 AS522 Soivan oppimistila
Lisäksi ZOOM-työpajoja myöhemmin sovittavina keskiviikkoina klo 13-16 sekä henkilökohtaista ohjausta ZOOM-tapaamisina erikseen sovittavina aikoina.
Materials
Opintojakson Moodletyötilassa jaettava aineisto
Teaching methods
henkilökohtainen ohjaus, ohjattu verkko-opiskelu, työpajat
Employer connections
Opinnäytesuunnitelman edellyttämällä tavalla
Student workload
Keskiviikkoiltapäivät varataan opinnäytetyöskentelylle. Tämän lisäksi kannattaa varata viikottainen toinen työskentelyslotti opinnäytetyön edistämiseksi.
Further information
Opetus toteutuu keskiviikkoisin klo 13-16 ja koostuu kaikille yhteisistä lähitapaamisista, verkkotyöpajoista sekä henkilökohtaisesta ohjauksesta.
Yhteiset tapaamiset:
6.9. klo 13-16 AR342 Konsepti (kirjaston takana)
4.10. klo 13-16 AR342 Konsepti
22.11. klo 13-16 AR342 Konsepti
13.12. klo 13-16 AS522 Soivan oppimistila
Lisäksi ZOOM-työpajoja myöhemmin sovittavina keskiviikkoina klo 13-16 sekä henkilökohtaista ohjausta ZOOM-tapaamisina erikseen sovittavina aikoina.
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Assessment criteria, satisfactory (1)
See the attached Bachelor's Thesis Assessment Framework.
Assessment criteria, good (3)
See the attached Bachelor's Thesis Assessment Framework.
Assessment criteria, excellent (5)
See the attached Bachelor's Thesis Assessment Framework.
Assessment criteria, approved/failed
The student is able to
- execute the development project according to learning outcomes.
- communicate in different stages of the work in a clear and illustrative manner.
- write the first draft of the thesis.
Qualifications
Prior Learning: Planning of the Thesis Work
Objective
The student will be able to
- execute a development project useful for the working life or the profession in an independent, responsible and collaborative manner
- communicate in different stages of the work both to peers and to other audiences in a clear, well argumented and illustrative manner
Content
Executing a development project. Research methods. Project management. The structure and writing of thesis.
Qualifications
Prior Learning: Planning of the Thesis Work