Skip to main content

Reporting and Usefulness of the Thesis and Maturity Test (5 ECTS)

Code: KX00BW01-3010

General information


Enrollment
02.05.2023 - 31.05.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2023 - 22.12.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Virtual portion
4 ECTS
RDI portion
5 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Unit
(2019-2024) Music
Campus
Hämeentie 135 D
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Music
Teachers
Asta Levy
Jukka Väisänen
Annu Tuovila
Teacher in charge
Jukka Väisänen
Groups
KXF19S1
Musiikin tutkinto-ohjelma päivä
Course
KX00BW01
No reservations found for implementation KX00BW01-3010!

Objective

The student will be able to
• report the results of the work, to assess them and to bring forth proposals for improvement in an appropriate way.

Content

According to the objectives

Location and time

Lähetä Annulle opinnäytetyö luettavaksi 4.9.2023 ja varaa ohjaustapaaminen. Syksyn ensimmäisessä tapaamisessa varmistetaan opinnäytetyön valmistumisen aikataulut ja ohjaus. Opinnäytetyö luovutetaan esitarkastukseen viimeistään 23.10. ja valmiina 15.11. Lisäksi opinnäytetyön viimeistelyvaiheeseen kuuluu englanninkielisen tiivistelmän tarkistaminen sekä itsearvioinnin ja kypsyysnäytteen antaminen (aikataulut annetaan syksyn alussa).

Materials

Opinnäytetyökohtainen lähdekirjallisuus

Teaching methods

henkilökohtainen ohjaus, ohjattu verkko-opiskelu

Employer connections

Opinnäytesuunnitelman edellyttämällä tavalla

Further information

Lähetä Annulle opinnäytetyö luettavaksi 4.9.2023 ja varaa ohjaustapaaminen. Syksyn ensimmäisessä tapaamisessa varmistetaan opinnäytetyön valmistumisen aikataulut ja ohjaus. Opinnäytetyö luovutetaan esitarkastukseen viimeistään 23.10. ja valmiina 15.11. Lisäksi opinnäytetyön viimeistelyvaiheeseen kuuluu englanninkielisen tiivistelmän tarkistaminen sekä itsearvioinnin ja kypsyysnäytteen antaminen (aikataulut annetaan syksyn alussa).

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Assessment criteria, approved/failed

See the assessment framework

Go back to top of page