Markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: LC00FE33-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.05.2023 - 13.08.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
28.08.2023 - 14.12.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) Liiketalous
- Toimipiste
- Leiritie 1
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 35
- Koulutus
- Degree Programme in International Business and Logistics
- Opettajat
- John Greene
- Vastuuopettaja
- Suvi Moll
- Ryhmät
-
LXC23_AHalf of LXC23 cohorts present, GROUP A
- Opintojakso
- LC00FE33
Toteutuksella on 13 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 39 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 31.08.2023 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3001 |
MMA106
Oppimistila
|
To 07.09.2023 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3001 |
MMA106
Oppimistila
|
To 21.09.2023 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3001 |
MMA106
Oppimistila
|
To 28.09.2023 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3001 |
ONLINE ONLY VIEW OMA FOR VIDEOS
|
To 05.10.2023 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3001 |
MMA106
Oppimistila
|
To 12.10.2023 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3001 |
ONLINE ONLY - REVIEW VIDEOS IN OMA
|
To 26.10.2023 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3001 |
MMA106
Oppimistila
|
To 02.11.2023 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3001 |
MMA106
Oppimistila
|
To 09.11.2023 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3001 |
ONLINE Only - See information in course implementation on OMA
|
To 16.11.2023 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3001 |
MMA106
Oppimistila
|
To 23.11.2023 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3001 |
MMA106
Oppimistila
|
To 30.11.2023 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3001 |
MMA106
Oppimistila
|
To 07.12.2023 klo 12:00 - 15:00 (3 t 0 min) |
Marketing LC00FE33-3001 |
MMA106
Oppimistila
|
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja palvelujen roolin yrityksen strategiassa sekä asiakaslähtöisen markkinoinnin menestystekijänä liiketoiminnan harjoittamisessa. Opiskelija tunnistaa markkinoinnin keskeiset käsitteet, terminologian ja eri osa-alueet. Opiskelija kykenee keräämään, analysoimaan ja tuottamaan informaatiota sekä tekemään kehitysehdotuksia yrityksen suunnitteluprosessia varten.
Sisältö
• Liiketoimintaympäristö ja sen vaikutukset markkinointiin
• Asiakashankinnan metodit
• Markkinointimix
• Markkinoinnin suunnittelu, toteuttaminen ja seuranta
• Kestävä markkinointi
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.