Markkinointiprosessit ja -ratkaisut terveysalalla (5 op)
Toteutuksen tunnus: S000DR77-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.05.2023 - 14.05.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
16.11.2023 - 31.12.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) Kuntoutus ja tutkiminen
- Toimipiste
- Myllypurontie 1
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 30
- Koulutus
- Master's Degree Programme in Health Business Management (Sosiaali-, terveys- ja liikunta-ala)
- Master's Degree Programme in Health Business Management (Yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja hallinnon ala)
- Opettajat
- Tricia Cleland Silva
- HBM YAMK1 Virtuaali
- Vastuuopettaja
- Eija Metsälä
- Ryhmät
-
S1122S6Master's Degree Programme in Health Business Management ylempi, sote
-
L0522S6Master's Degree Programme in Health Business Management ylempi, liiketalous
- Opintojakso
- S000DR77
Toteutuksella on 5 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 10 t 1 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 16.11.2023 klo 18:00 - 20:30 (2 t 30 min) |
Marketing Processes and Solutions in Health Business S000DR77-3005 |
ZOOM
|
To 23.11.2023 klo 18:00 - 20:30 (2 t 30 min) |
Marketing Processes and Solutions in Health Business S000DR77-3005 |
ZOOM
|
To 07.12.2023 klo 10:00 - 12:00 (2 t 0 min) |
Marketing Processes and Solutions in Health Business S000DR77-3005 |
ZOOM
|
Pe 08.12.2023 klo 15:00 - 18:00 (3 t 0 min) |
Marketing Processes and Solutions in Health Business S000DR77-3005 |
ZOOM
|
Pe 15.12.2023 klo 23:58 - 23:59 (0 t 1 min) |
Marketing Processes and Solutions in Health Business S000DR77-3005 |
Tavoitteet
Opiskelija
• ymmärtää asiakassuhteiden roolin kilpailuedun saavuttamisessa
• tuntee organisaatioiden markkinointiprosesseja
• on tiedot ja taidot kehittää, suunnitella ja toteuttaa tapoja, joilla yritykset voivat hankkia ja palvella asiakkaita
• tuntee erilaiset markkinointijärjestelmät
• osaa mitata ja seurata markkinointitoimien vaikutuksia monikanavaisessa ympäristössä
• osaa soveltaa asiakassuhdelähestymistapaa työelämässä.
Sisältö
• Markkinointiprosessit
• Markkinointikanavat
• Markkinointijärjestelmät, -ratkaisut ja -työkalut
• Markkinointitoimien mittaaminen ja seuranta
• Markkinointiprosessien kehittäminen organisaatioissa
Aika ja paikka
16.11 18-20.30
23.11 18-20.30
30.11 18-20.30
8.12 15-18
15.12 final assignment due
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The student has completed basic requirements to pass the course and has made an attempt to apply and articulate concepts and information both verbally and in writing but has not made enough effort overall. The student has demonstrated little effort, interest and motivation for individual or team activities / assignments and the output is rather weak.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The student can apply and articulate concepts and information well both verbally and in writing, certain areas of individual or team output require further attention; shows appropriate level of interest and motivation in individual and team activities. Good presentation delivery and analysis.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student demonstrates interest and motivation in individual and team activities and assignments, fully applies and clearly articulates concepts and information both verbally and in writing. The student is able to support their arguments with references to the recommended reading and lecture content. Excellent presentation delivery and analysis.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
The student has completed basic requirements to pass the course and has made an attempt to apply and articulate concepts and information both verbally and in writing but has not made enough effort overall. The student has demonstrated little effort, interest and motivation for individual or team activities / assignments and the output is rather weak.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Final assignment
Lisätiedot
Opetuskieli on englanti
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0 (hylätty) - 5 (erinomainen)