3D-grafiikka ja animaatiot (4 op)
Toteutuksen tunnus: TT00EW81-3030
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
31.12.2022
Opintopistemäärä
4 op
Virtuaaliosuus
4 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
ICT ja tuotantotalous
Toimipiste
Karaportti 2
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20000
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Mika Hyyryläinen
Ryhmät
-
VIOPE_NonStop5VIOPE_NonStop5
Tavoitteet
1. Blenderin 2.8:n perusteet
2. Blenderin peruskäyttö
3. Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet
4. Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet
5. UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä
6. Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja
Sisältö
1. Blenderin 2.8:n perusteet
2. Blenderin peruskäyttö
3. Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet
4. Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet
5. UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä
6. Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja
Aika ja paikka
Kurssi on 100% netin kautta itsenäisesti suoritettava kurssi jonka voi suorittaa täysin omaan tahtiin. Kurssin oppimisympäristönä toimii Metropolian Viope.
Oppimateriaalit
Löytyy oppimisympäristöstä.
Opetusmenetelmät
Kurssi on 100% netin kautta itsenäisesti suoritettava kurssi jonka suorittamisaikaa ei ole rajattu.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
N/A
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Tiedot löytyvät oppimisympäristöstä.
Kansainvälisyys
N/A
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
N/A
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Riippuu opiskelijan lähtötasosta.
Sisällön jaksotus
Kurssi on 100% itsenäisesti suoritettava kurssi joten opiskelija voi jaksottaa kurssin suorittamisen täysin itse.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Kurssista saa hyväksytty merkinnän sen jälkeen kun siitä on tehty vähintään 80%.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Kun olet tehnyt vähintään 80% tehtävistä, niin kurssiarvioinnin saamiseksi sinun tulee lähettää sähköpostiviestiä osoitteeseen: viopesupport@metropolia.fi