Unity-Peliohjelmointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: TT00DU32-3034
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 31.12.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Toimipiste
- Karaportti 2
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 5000
- Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan tutkinto-ohjelma
Aika ja paikka
Kurssi suoritetaan itsenäisesti Viope-verkkoympäristössä joten suoritusaika ja -paikka riippuu opiskelijasta itsestään.
Oppimateriaalit
N/A
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
N/A
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
N/A
Kansainvälisyys
N/A
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
N/A
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Kurssista saa hyväksytty merkinnän kun siitä on suoritettu vähintään 80%
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Riippuu opiskelijasta itsestään.
Sisällön jaksotus
1. Unityn perusteet
2. Unityu kenttäeditorina
3. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot
4. Ohjelmoinnin perusteet
5. Skriptit - Pelaajan ohjaimet
6. Skriptit - Kilpa-ajopeli
Opetusmenetelmät
Itseopiskeltava verkkokurssi Viope-ympäristössä
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Suorita opintojakso tekemällä kaikki tehtävät (quiz & avoimet). Kirjoita avoimista tehtävistä oppimispäiväkirja siten, että se on enintään 1 A4 per luku. Palauta oppimispäiväkirja samalla, kun haet opintojaksosta suoritusta kirjoittamalla sähköposti osoitteeseen viopesupport@metropolia.fi otsikolla "Unity-peliohjelmointi opintojakson suoritus".
Toteutustavat
Itseopiskeltava verkkokurssi Viope-ympäristössä.
Suoritustavat
Itseopiskeltava verkkokurssi Viope-ympäristössä.