Integroitu markkinointiviestintä (5 op)
Toteutuksen tunnus: KU00EI38-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 29.11.2021 - 19.12.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2022 - 13.03.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Hämeentie 135 D
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 30 - 40
- Koulutus
- Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Tytti Huhtaniska
- Vastuuopettaja
- Leena Björkqvist
- Ryhmät
-
KXB20S1Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma päivä
- Opintojakso
- KU00EI38
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa kuvata integroidun markkinointiviestinnän elementtejä sekä yhdistää erilaisia markkinointiviestinnän keinoja kokonaisuuksiksi. Hän tunnistaa yritysyhteistyön hyvät käytännöt ja ymmärtää perusasiat sisältömarkkinoinnista. Opiskelija tunnistaa markkinoinnin eettisiä periaatteita ja osaa soveltaa niitä markkinoinnissa ja viestinnässä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa kuvata integroidun markkinointiviestinnän elementtejä sekä yhdistää monipuolisesti markkinointiviestinnän keinoja yhtenäisiksi kokonaisuuksiksi. Hän tunnistaa yritysyhteistyön hyvät käytännöt ja osaa käyttää sisältömarkkinointia osana markkinoinnin kokonaisuutta. Opiskelija tunnistaa markkinoinnin eettiset periaatteet ja osaa soveltaa niitä markkinoinnissa ja viestinnässä. Opiskelija osaa arvioida integroidun markkinointiviestinnän tuloksia.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa kuvata integroidun markkinointiviestinnän elementtejä sekä yhdistää erinomaisesti markkinointiviestinnän keinoja yhtenäisiksi kokonaisuuksiksi. Hän tunnistaa yritysyhteistyön hyvät käytännöt ja osaa käyttää sisältömarkkinointia osana markkinoinnin kokonaisuutta. Opiskelija tunnistaa markkinoinnin eettiset periaatteet ja osaa soveltaa niitä markkinoinnissa ja viestinnässä. Opiskelija osaa arvioida ja tulkita integroidun markkinointiviestinnän tuloksia ja kehittää toimintaa niiden mukaan.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija osaa kuvata integroidun markkinointiviestinnän elementtejä sekä yhdistää erilaisia markkinointiviestinnän keinoja kokonaisuuksiksi. Hän tunnistaa yritysyhteistyön hyvät käytännöt ja ymmärtää perusasiat sisältömarkkinoinnista. Opiskelija tunnistaa markkinoinnin eettisiä periaatteita ja osaa soveltaa niitä markkinoinnissa ja viestinnässä.