Skip to main content

Marketing and Branding (5 op)

Toteutuksen tunnus: KF00BN67-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.12.2019 - 15.12.2019

Ajoitus

03.02.2020 - 30.03.2020

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Cultural Management & Fashion and Clothing

Toimipiste

Hämeentie 135

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

10 - 24

Koulutus

  • Fashion and Clothing

Opettaja

  • Marja Amgwerd

Vastuuopettaja

Marja Amgwerd

Ryhmät

  • KXI19S1
    Vaatetusalan tutkinto-ohjelma

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen opiskelija osaa:
• markkinoinnin perusteet ja peruskäsitteet.
• asiakaslähtöisen markkinoinnin merkityksen osana yritystoimintaa.
• mielikuvamarkkinoinnin ja brändin hallinnan periaatteet.

Sisältö

Yrityksen markkinointiympäristöt. Markkinointistrategia ja markkinoinnin kilpailukeinot. Markkinointiviestintä ja mainonnan muodot. Brändin hallinta ja mielikuvamarkkinointi. Asiakastuntemus.

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja on osannut soveltaa opittuja asioita niiden suorittamisessa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.

Prerequisites

-

Lisätiedot

-